مسئول نهضت پیشرفت بانوان ملایر گفت:۲۰ برنامه مختلف فرهنگی به مناسبت فرارسیدن روز زن و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در مدارس این شهرستان برگزار می شود.

فروزان کردیوند افزود: بیش از ۲۰ برنامه شاخص ویژه ولادت فاطمه زهرا (س)، روز زن و روز مادر با همکای ارگان‌های فرهنگی اجرا می‌شود.

او به برگزاری کاروان شادی همراه با پیاده روی، مولودی خوانی ویژه خواهران، برپایی موکب در مسیر کاروان پیاده روی به منظور پذیرایی از شرکت کنندگان و همکاری هیئات خواهر، حسینیه ها، مؤسسات و خانه‌های قرآن در برگزاری جشن ولادت در سطح شهرستان به عنوان برنامه مرکزی اشاره کرد.

مسئول نهضت پیشرفت بانوان ملایر گفت: برگزاری مسابقه نقاشی ویژه گروه سنی پیش دبستانی و ابتدایی با موضوع مادر، برگزاری جلسات سبک زندگی و گفتمان دینی در مدارس ویژه دانش آموزان با همکاری آموزش و پرورش، معرفی برندگان مسابقه کتابخوانی و اهدای جوایز به ۱۰ نفر از برندگان و دیدار با مادران شهید از دیگر برنامه‌ها در طول هفته جاری به شمار می‌رود.

کردیوند از برپایی نشست بصیرتی با اعضای تأثیرگذار به ویژه مبلغان خواهر، برپایی نمایشگاه در روز ولادت فاطمه زهرا (س)، برگزاری مسابقه قصه گویی با موضوع "بهترین هدیه به مادر"، برگزاری مسابقه شعرخوانی با موضوع مادردر سطح مدارس و برگزاری مسابقه دلنوشته با موضوع مادرم فاطمه (س) الگوی من تحت عنوان "حرف آورد" در ملایر خبر داد.

او با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی مادر و برگزاری "جشن ریحانه‌ها " در قالب رفیقانه از دیگر برنامه‌ها است، گفت: به همین مناسبت از اعضای نهضت پیشرفت بانوان و از کسانی که در ایام فاطمیه در برگزاری خانه مادری و جلسات جهاد تبیین با ما همکاری کردند، تجلیل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.