سرپرست معاونت هماهنگی و امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: تاکنون ۴۵ تن سیب درختی و ۵۰ تن پرتقال از جنوب استان برای شب عید تامین شده است.

مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، در خصوص تامین و ستاد تنظیم بازار استان با محوریت تامین میوه شب عیدتوزیع مناسب میوه شب عید گفت: تاکنون حدود ۴۵ تن سیب درختی و ۵۰ تن پرتقال طبق آمار ارسال شده از جنوب استان برای شب عید تامین شده است.

وی تاکید کرد: طبق تجربه‌های سال قبل هرچه سریعتر پیگیری لازم در این خصوص انجام شود تا دچار چالش برای توزیع میوه شب عید نشویم.

مهرابی در خصوص گازرسانی به مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته گفت:با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال، فرمانداران شهرستان‌های ارزوئیه، ریگان، بردسیر، رفسنجان، شهربابک، فاریاب و قلعه‌گنج، آمار خانواده‌ها و مکان‌هایی که نیاز به تسهیلات لوله‌کشی گاز دارند راارسال کنند که در غیر این صورت سهمیه آن‌ها به شهرستان‌های متقاضی دیگر ارائه خواهد شد.

در ادامه این جلسه گزارشی از طرف بسیج اصناف در خصوص راستی آزمایی نصب تابلو‌های آزادپز در نانوایی‌ها و نصب کارتخوان و همچنین چگونگی ثبت‌نام در سامانه نانینو برای دریافت نان مورد نیاز ارائه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار