آقای شلیل احمدی؛

روزانه ۵۰ کودک با مشکل حاد تنفسی به بیمارستان گلستان اهواز مراجعه می‌کنند

رییس مرکز آموزشی، درمانی گلستان اهواز با اشاره به ارائه خدمات ویژه به کودکان دارای مشکلات حاد تنفسی گفت: به صورت میانگین روزانه حداقل ۵۰ کودک در یک ماه اخیر به این مرکز مراجعه کردند که در برخی روز‌ها آمار به ۶۰ نفر نیز رسیده است.

داود شلیل احمدی می‌گوید: در مدت یک ماه اخیر از آمار مراجعه یک هزار و ۵۰۰ نفر به این بیمارستان ۶۰۰ نفر بستری موقت، ۶۰۰ نفر درمان سرپایی و ۳۰۰ نفر بستری ثبت شده است.

او ادامه داد: در پی افزایش چشمگیر آمار کودکان مبتلا به بحران حاد تنفسی و تکمیل ظرفیت بیمارستان ابوذر اهواز، تعداد ۴۵ تخت بستری اطفال به صورت اضطراری در بخش‌های این مرکز ایجاد شد.

رییس مرکز آموزشی، درمانی گلستان اهواز گفت: در این رابطه، اتاق بازی بخش کودکان تغییر کاربری موقت داده شد و با جانمایی هشت تخت و نیروی درمانی و پشتیبان، رسیدگی به کودکان دچار مشکلات تنفسی در این بخش آغاز شد.

آقای شلیل احمدی گفت: همچنین در مراحل بعد، ۲۰ تخت بخش آنژیوگرافی، هشت تخت بخش سی. سی. یو و کلیه تخت‌های کودکان بخش‌های ارولوژی، جراحی عمومی و جراحی اعصاب بیمارستان گلستان به این بیماران اختصاص داده شد.

او ادامه داد: با هماهنگی و مشاوره‌های روزانه با معاونت درمان استان، از طریق مترون بیمارستان بخش روانپزشکی۶، تعطیل و نیرو‌های درمانی و پشتیبان آن برای خدمت در بخش‌های پذیرنده بیماران اطفال، به کار گرفته شد.

رییس مرکز آموزشی، درمانی گلستان اهواز گفت: در این مدت کلیه دارو، ملزومات و تجهیزات مورد نیاز، در دسترس تیم ویژه خدمت‌رسانی به این بیماران بوده و بدون هیچگونه کمبود و کاستی، خدمت‌رسانی به آن‌ها ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.