مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: ۸۴۵ میلیارد ریال کمک هزینه معیشتی طی امسال توسط حامیان به حساب ایتام و فرزندان محسنین این استان واریز شد.

محمد محمدی فردگفت: این مبلغ از سوی ۳۲ هزار حامی به حساب فرزندان مددجویان کمیته امداد امام (ره) البرز در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین واریزشده است.
 
او بابیان این که در زمان حاضر ۳۲ هزار و ۳۷۷ نبکوکار؛ حمایت از  یک هزار و ۴۸۲ یتیم و چهار هزار و ۶۷۹ فرزند محسنین را بر عهده‌دارند افزود: به‌طور میانگین ماهانه ۱۴ میلیون ریال به حساب ایتام و ۶ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال به حساب فرزندان محسنین البرز از طریق کارت‌های عضو شتاب واریز می‌شود.
 
محمدی فرد با تاکید بر این که عمده نیاز فرزندان محسنین مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی است، گفت: بخش عمده ایتام و فرزندان محسنین البرز با حمایت‌های افراد نیکوکار توانسته‌اند به مدارج مهم علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری دست پیدا کنند و نمونه‌های متعددی از این عزیزان دررتبه‌های برتر کنکور سراسری، قهرمانی رشته‌های ورزشی، شعر، تألیف کتاب و حفظ قرآن به موفقیت دست یافته اند.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز موفقیت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش از پیش خیران دانست و یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهر‌های البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.
 
کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز حدود ۵۳ هزار مددجو تحت پوشش دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.