مدیر توزیع برق شهرستان بانه از تجهیز ۹۲ دستگاه اجرایی سطح این شهرستان به کنتور‌های هوشمند خبر داد .

 مدیر توزیع برق شهرستان بانه از تجهیز ادارت این شهرستان به کنتور هوشمند خبر داد و گفت: ۹۲ دستگاه اجرایی موجود درسطح شهرستان بانه تا اوایل دی ماه امسال مجهز به کنتور‌های هوشمند شدند.

صلاح الدین قادری با اشاره به اینکه سال گذشته برای ۴۱ دستگاه اجرایی در بانه کنتورهوشمند نصب شد، افزود: با تداوم اجرای این طرح در سال جاری و نصب کنتور هوشمند برای ۵۱ دستگاه و نهاد دیگر با اعتباری بالغ بر ۱۷۲ میلیون تومان، اکنون کل ادارات این شهرستان مجهز به کنتور‌های هوشمند هستند.

او گفت: در این طرح با هوشمند سازی کنتور‌های برق، بار به‌صورت نقطه‌ای کنترل می‌شود و این کنتور‌های هوشمند قابلیت تبادل اطلاعات و دستورات از راه دور را نیز دارند.

قادری در ادامه به نصب بیش از هزار کنتور هوشمند در بخش‌های مختلف در این شهرستان اشاره کرد و گفت: از این تعدا ۴۲۹ کنتور آن در بخش کشاورزی، ۱۷۴ کنتور در بخش خانگی، ۱۴۹ کنتور در بخش تجاری، ۱۴۲ کنتور در در بخش عمومی و ۱۰۶ کنتور هوشمند نیز در بخش‌های صنعتی سطح شهرستان بانه نصب و راه اندازی شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان بانه در ادامه از اجرای طرح هوشمندسازی ۷۰۷ کنتور برق تعرفه‌ی کشاورزی به منظور آگاهی شرکت توزیع از مقدار انرژی مصرف‌شده در ساعات پرباری و کم باری و همچنین آگاهی مصرف‌کنندگان از مقدار مصرف ساعتی و روزانه خبر داد و گفت: در حال حاضر چاه آب بیش از ۵۰ درصد کشاورزان بانه‌ای مجهز به کنتور‌های هوشمند است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.