رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۵ پزشک متخصص، فوق تخصص و فلوشیپ وارد استان شدند.

ارسلان خالدی‌فر در آیین معارفه پزشکان جدیدالورود به چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۷۵ پزشک متخصص، فوق تخصص و فلوشیپ در رشته‌های مختلف و ۱۳۹ پزشک عمومی وارد استان شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از نیروی انسانی به‌عنوان سرمایه اصلی هر جامعه یاد کرد و افزود: بی‌شک پزشکان، متخصصان و کادر درمان نیز بزرگترین سرمایه دانشگاه علوم پزشکی محسوب می‌شوند.


بیشتر بخوانید


خالدی‌فر بیان کرد: متخصصان جدیدالورود به استان، پرانرژی و مسلط بر مباحث علمی هستند و انتظار می‌رود از تجربیات نیرو‌های باسابقه نیز استفاده کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ضمن تقدیر از مدیران بیمه سلامت و نیرو‌های مسلح به دلیل پرداخت به موقع مطالبات دانشگاه، از تعامل بیمه تامین اجتماعی استان نیز تشکر کرد و خواستار تسریع در روند پرداخت مطالبات و به صفر نزدیک کردن کسورات برای دانشگاه و پزشکان جدیدالورود شد.

محمدرضا خسروی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز در این مراسم گفت: علاوه بر تلاش برای جذب پزشکان در رشته‌های مورد نیاز و رفع کمبودها، در راستای ماندگاری آنان در استان نیز اقدامات موثری صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌ها نیازمند تقویت و بهبود است، تشریح کرد: طی یک سال اخیر برای ورود پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف تلاش فراوانی شد، که خوشبختانه این تلاش‌ها با حمایت‌های وزارت بهداشت نتیجه بخش بوده است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه با جذب این پزشکان تا حدودی کمبود‌ها در برخی رشته‌ها مرتفع شده است، افزود: همچنان در رشته‌های بیهوشی، طب اورژانس و برخی رشته‌های جراحی در استان با کمبود پزشک مواجه هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار