آیت الله مدرسی گفت: تصمیم گیری‌ها و مصوبات سفر‌های هیات دولت باید کاملا حساب شده باشد.

آیت الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه‌های نماز جمعه شهر یزد با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان یزد در هفته پیش رو گفت: یزد در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) میزبان سفر آقای رئیسی و هیات دولت است که امیدواریم با مهمان نوازی و خونگرمی مردم دارالعباده، شاهد استقبال شایسته از آن‌ها باشیم.

او افزود: تصمیم گیری در سفر‌های استانی باید کاملا حساب شده باشد و نیاز‌ها طبق اولویت بندی شناسایی شود و بعد از مصوب شدن طرح ها، پیگیری و به اجرای نهایی برسد.

خطیب جمعه یزد به ۱۷ دی ماه سالروز کشف حجاب توسط رضاخان اشاره کرد و اظهار داشت: این روز یادآور توطئه عمیق استعمار است. دل مخالفان حجاب برای بانوان نمی‌سوزد، بلکه می‌خواهند زنان پاکدامن مسلمان را به هرزگی بکشند و فساد و تباهی را در جامعه رونق دهند.

او با تأکید بر اینکه حجاب محدودیت نیست، خاطرنشان کرد: حجاب به هیچ وجه مانعی برای پیشرفت یا فعالیت بانوان در جامعه نیست و فعالیت و افتخارآفرینی بانوان برای اسلام و انقلاب در حوزه‌های مختلف موید این مساله است.

عضو فقهای شورای نگهبان با تسلیت وفات حضرت ام البنین (س) گفت: این روز به نام تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده و از همه بانوانی که در راه اسلام و انقلاب فداکاری کردند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

سالروز سقوط هواپیمای اوکراین، گرامیداشت یاد وخاطره امیر کبیر، تشکیل شورای انقلاب فرهنگی به دستور امام (ره)، گرامیداشت سالگرد رحلت علامه مصباح یزدی (ره) و دهه بصیرت نیز از دیگر موضوعاتی بود که مدرسی به آن‌ها اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.