یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ۳۵ شهید شهر سی ریز زرند با حضور مردم، مسئولان محلی و خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران برگزار شد.

حجت الاسلام شاهمرادی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان در این آیین با بیان اینکه اغتشاشات اخیر همان جنگ احزاب بود، گفت: در نبرد خندق سه جبهه با هم متحد و هم قسم شدند.

او افزود: لشکر پیامبر سپاه ‌اسلام نزدیک به ۱۰۰۰نفر بیشتر نبودند، اما دشمن ۱۰هزارکه ۶۰۰ نفر سواره نظام بودند و قصد خاک کردن خانه خدا و شهید کردن پیامبر(ص) را داشتند.

حجت الاسلام شاهمرادی تصریح کرد: در این جنگ ۲۰روزه، ۲ نفر شهیدشدند و عمر بن عبدود یکی از جنگ آوران بنام و مشهور بود که کسی توان مقابله با او را نداشت، طوری که وقتی عربده می‌کشید، همه از او می‌ترسیدند.

او بیان داشت: دراین جنگ، حضرت علی (ع) حاضر شد با او بجنگد و پیامبر اجازه دادند.

حجت الاسلام شاهمرادی گفت: پیامبر عمامه اش را روی سرعلی (ع) گذاشت و فرمودند: تمام اسلام در برابر تمام کفر قرارگرفته است و ضربه‌ای که علی (ع) بر او زد، ثواب این ضربه به اندازه تمام دنیا بود.

او افزود: امروز مدینه، جمهوری اسلامی است و اسلامِ وهابیت و داعش که نام اسلام را با جنایت آلوده کرده است اسلام نیست.

حجت الاسلام شاهمرادی بیان داشت: صاحب حرم، جمهوری اسلامی است، علمدارآن روز، علی بود و امروز مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه‌ای است که دشمن عمود خیمه را درنظرگرفته است.

او تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی فرمود، جمهوری اسلامی حرم است و اگر امروز علمدار نبود داعش فاتحه اسلام را خوانده بود.

حجت الاسلام شاهمرادی گفت: اغتشاشات مقام معظم رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی را هدف قرار دادند و تجزیه طلب ها و کومله ها با شعار زن، زندگی، آزادی هدف نابودی اسلام ناب را در سر داشتند.

 او افزود: عروس کومله تا جلویش سر قربانی نکنند، بله نمی‌گوید و چه پاسداران و زنانی از ما به شهادت رساندند.

برگزاری یادواره شهدا در شهر سی ریز زرند

حجت الاسلام شاهمرادی بیان کرد: علمدار زمان پیامبر(ص)، حضرت علی (ع) بود و امروز علمدار این حرم امام خامنه‌ای است و دشمن عمود این خیمه را هدف قرارداده است.

او افزود: منافقین ۱۷هزار تا از جوانان و نخبگان ما را شهیدکردند و امروز با شعار زن، زندگی، آزادی و با همدستی با شبکه‌های معاند قصد نابودی شیعه را دارند.

عفت شریعتی نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام وفات ام البنین (ع) و شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز عظمت ایران با مقتدای ما مقام معظم رهبری است و منافقان دست بردار نیستند؛ اما عظمت اسلام جهان شمول است.

او افزود: حاج قاسم نبود داعش فاتحه اسلام را خوانده بود و در حقیقت شهیدسلیمانی حق مطلب را ادا کرد.

شریعتی تصریح کرد: ما این امنیت را مدیون این شهید عزیز و سایر شهدا هستیم و امروز وظیفه‌ ما این است برای عظمت جهان اسلام تلاش وکوشش کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.