تاخیر در تحویل پلاک خودرو و عدم پاسخگویی کارکنان شهروند خبرنگار ما را آزرده خاطر کرده است.

تاخیر در تحویل پلاک خودرو و عدم پاسخگویی به موقع کارکنان شهروند خبرنگار ما را آزرده خاطر کرده است و به همین با ارسال پیامی راوی مشکلات خود و مراجعه کنندگان شد تا از مسئولان درخواست کند این موضوع را پیگیری کنند.


متن پیام شهروند خبرنگار
با سلام، حدود ۳ ماه پیش برای تعویض پلاک خودرو اقدام کردم، اما تا به امروز کارت خودرو به دستم نرسیده است؛ و مدام از طریق مرسولات نیروی انتظامی پیگیر هستم، اما هیچ گزارشی ارائه نشده بود. دو بار به پلیس + ۱۰ مراجعه کردم، اما گفتند ارسال کارت به پلیس + ۱۰ مرتبط نیست و به همین دلیل با مرکز تعویض پلاک تماس میگیرم تا پیگیری کنم بیش از ۶۰ مرتبه مدام با این مرکز تماس گرفتم اما کسی پاسخگو نبود. با توجه به پیگیری‌هایی که کردم در آخر گفته شد تا به صورت حضور مراجعه کنم امروز نیز حضوری رفتم و کارمند آنجا با مراجعه به سامانه اعلام کرد که تحویل پست شده است و پس از عدم تحویل بنده به پست بازگردانده شده اشت. اما من قبلا برای دریافت گذرنامه و کارت ملی و همینطور موارد دیگر نیز از طریق پست با این مشکل مواجه شده بودم تا اینکه به پست ایوانک رفتم تا به صورت حضوری تحویل بگیرم. اما به من گفتند باید از طریق اینترنت نوبت بگیرم و سپس حضوری مراجعه کنم.
عدم پاسخگویی‌ها و یا دیر پاسخ دادن کارکنان تقریبا همه مراجعه کنندگان را کلافه کرده بود و این موضوع فقط من را آزرده خاطر نکرده است. خواهش میکنم در این مورد پیگیری کنید تا برای دریافت مدارکمان به دلیل نیازمان به آن حداقل در زمان کمتری به دست ما برسد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار