مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: پروژه حذف چهار صفر از پول ملی اوایل مرداد ۱۳۹۸ به پیشنهاد بانک مرکزی و ارائه از سوی دولت رسما کلید خورد.

در حالی که از روز گذشته خبر‌هایی درباره توزیع اسکناس‌های ۱۰۰۰ تومانی جدید در بازار و حذف چهار صفر از آن منتشر شده بود آقای مصطفی قمری وفا گفت: این اسکناس‌ها در دوره آقای همتی رئیس کل پیشین بانک مرکزی چاپ شده و ارتباطی به امروز و دیروز ندارد. این اسکناس‌ها در خزانه بوده و به تازگی وارد شبکه توزیع شده است.

او درباره گمانه زنی‌های حذف چهار صفر از پول ملی گفت: پروژه حذف چهار صفر از پول ملی اوایل مرداد سال ۱۳۹۸ به پیشنهاد بانک مرکزی و ارائه از سوی دولت رسما کلید خورد و در نهایت با موافقت مجلس شورای اسلامی در اردیبهشت سال ۱۴۰۰ جنبه رسمی‌تری پیدا کرد.

قمری وفا در ادامه گفت: در اسکناس‌های جدید ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ تومانی چهار صفر کمرنگ شده و به حروف ۱۰ هزار و ۲۰ هزار ریال نوشته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پیگیر فساد و رانت در ارز چند نرخی باشید
۱۷:۵۰ ۱۵ دی ۱۴۰۱
مسئولان پاسخگوی مردم باشند.مگه تو کشور چند تا دلار داریم؟
چرا از پارسال تا حالا با وجود وزیر اقتصاد جناب خاندوزی و رئیسان بانک مرکزی صالح آبادی و فرزین دلار 9 نرخی شده؟
دلار آزاد
دلار توافقی
دلار نیمایی
دلار سنا
دلار صرافی ملی
دلار متشکل ارزی
دلار 4200 جهانگیری
دلار 28500 فرزین
دلار معادل تتر در صرافی ها
چند تا دلار متفرقه هم داریم دلار هرات و سلیمانیه و .....
چرا زندگی مردم را با انواع دلار آمریکا نابود کردید؟این وضع سیاست گذاری است؟وقتی دلار کم دارید چرا باید دلار دستوری در قیمت های خاصی به یک عده ای وارد کننده رانت داد بعد واردکننده اجناس وارد شده را با دلار بالای 40000 تومان به مردم بفروشد؟کجای دنیا اقتصادش اینطوری است؟یکساله از دولت جدید گذشته باز سیاستهای دولت سابق دارد ادامه پیدا میکند.جلوی این وضعیت را بگیرید.علیه سیاستهای اشتباه بانک مرکزی و وزارت اقتصاد موضع گیری کنید.وگرنه خیلی دیر میشود.
آخرین اخبار