استاندار خراسان رضوی گفت: طرح تحول روستاها طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا سال ۱۴۰۴ در ۲ هزار و ۵۰۰ روستای این استان عملیاتی خواهد شد.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی گفت: طرح تحول روستایی دارای ۱۴ موضوع زیر ساختی است که باید طبق نیاز‌های درون زا و با محوریت خود روستا انجام شود و دهیاران مدیریت آن را بر عهده دارند.

او افزود: در قالب طرح تحول روستایی فرمانداران و بخشداران حامی دهیاران هستند و پیشنهاد می‌شود در هر روستایی قرارگاهی برای انجام و اتمام این موضوعات فراهم شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: این استان سه هزار و ۲۱۸ روستا دارد که بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ روستا از این تعداد بیش از ۲۰ خانوار جمعیت دارند.

نظری بیان کرد: در روستا‌های خراسان رضوی توازن در زیر ساخت وجود نداشت و در این طرح قرار است با نگاه عدالت محوری کار در بازه تعریف شده تا پایان ۱۴۰۴ به نتیجه برسد.

او با بیان اینکه روستاییان قشر زحمت کشی هستند که ما وظیفه خدمت رسانی به آن‌ها را باید در اولویت قرار دهیم، تصریح کرد: اعتقاد داریم در هر عرصه‌ای اگر مردم حضور داشته باشند و حاکمیت زمینه آن را فراهم کند شاهد تحول اساسی هستیم.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: هم اکنون طرح‌های تحول مختلفی در استان از جمله طرح تحول پیرامونی حرم مطهر، بافت پیرامونی مشهد و طرح تحول حمل و نقل در دست تهیه و اجرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.