رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در زمان جنگ در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان، هنگامیکه عملیاتی انجام میشد اگر در مسیر عملیات حیات وحش یا گله‌های دامداران وجود داشت، سردار سلیمانی عملیات را طوری تنظیم میکرد که کمترین آسیب به محیط زیست وارد شود.

علی سلاجقه گفت: با توجه به اینکه محیط‌بانان در معرض خطر قرار دارند و هر از چند گاهی این عزیزان در راه حفظ آب و خاک این مرز وبوم به شهادت میرسند، سازمان محیط زیست جزو معدود سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در کشور است، که در باغ شهادت در آن باز است.

وی افزود: حاج قاسم محیط زیست معنوی دنیا را مدیریت و تغییر دادند. بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، حاج قاسم یک مکتب بود؛ از دید ما سردار سلیمانی ریل‌گذاری را در مسیر رهبری و ائمه اطهار انجام دادند که راه سعادت بشر است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در زمان جنگ در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان هنگامیکه عملیاتی انجام می‌شد اگر در مسیر عملیات حیات وحش یا گله‌های دامداران وجود داشت، سردار سلیمانی عملیات را طوری تنظیم می‌کردند که کمترین آسیب به محیط زیست وارد شود.

به گفته سلاجقه، اگر دنیا اجازه می‌داد، همانطور که پیکر حاج قاسم در ایران و عراق با شکوه تشییع شد، در سوریه، لبنان و یمن هم این تشییع با شکوه انجام می‌شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار