صدور سند برای بیش از چهار هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین

مدیر امور اراضی استان قزوین گفت: سند کشاورزی برای چهار هزار و ۹۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی این استان صادر شده است.

 مهدی رحماندوست مدیر امور اراضی استان قزوین گفت: سند کشاورزی برای چهار هزار و ۹۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی این استان صادر شده که  این میزان مساحت شامل ۵۲۵ فقره سند کشاورزی مربوط به هفت پلاک از اراضی کشاروزی است.

وی بیان داشت: مساحت کلی که برای صدور اسناد کشاورزی در استان قزوین در نظر گرفتیم ۶ هزار و ۲۸۸ هکتار است که بخش اعظم آن حدنگاری و منجر به صدور سند شده است.

رحماندوست تصریح کرد: این اسناد کشاورزی برای پلاک‌های مشک آباد با ۱۴۰۰ هکتار، محمدآباد گرگر ۴۰۰ هکتار، رحمت آباد بزرگ ۱۲۰۰ هکتار، هزارجلفا ۷۰۰ هکتار، حاجی تپه ۶۰۰ هکتار، جعفرآباد ۲۷۰ هکتار و قوشچی ۳۵۰ هکتار مربوط به شهرستان بویین زهرا، آبیک و قزوین صادر شده است.

این مسئول ابراز امیدواری کرد که بر سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی صدور اسناد کشاورزی باید تا پایان دولت سیزدهم محقق و به اتمام برسد.

رحماندوست خاطرنشان کرد: صدور اسناد کشاورزی باعث می‌شود تا بهره بردار بخش کشاورزی بتواند از مزایای مادی و تسهیلاتی زمین خود در راستای افزایش تولید و بهره وری استفاده کند.

گفتنی است با تشکیل قرارگاه رفع تداخل اراضی استان قزوین در بهمن ماه ۱۴۰۰ و اقدامات جهادی کارشناسان امور اراضی، منابع طبیعی و همکاری و همراهی اداره کل ثبت اسناد و املاک این استان توانست به رتبه نخست رفع تداخل اراضی کشور دست یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار