فرمانده انتظامی شهرستان زرند به بیان فضائل شخصیتی سردار دل‌ها پرداخت و گفت: بارزترین ویژگی حاج قاسم بصیرت بود که از وی اسطوره‌ای ماندگار ساخت.

سرهنگ ترابی در نشست تعاملی خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه به حواشی اخیر اشاره کرد و گفت: دست تک تک مردم زرند را می‌بوسم که طی ۷۰ روز اغتشاشات، همچنان استوار پشت نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندند و این دوران را بی هیچ مسئله امنیتی سپری کردند که مدیریت صاحبان رسانه و غیرت مردمی دلیل آرامش کامل در شهر بود.

او افزود: همین یک جمله‌ مقام معظم رهبری پیرامون مردم زرند که فرمودند "من شهر زرند را با ۱۲ هزار رزمنده می شناسم" می‌تواند روحیه‌ مردم را تقویت کند تا پشتوانه‌ی نظام باقی بمانند.

او در بخش دیگری از سخنانش ضمن تسلیت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها  تصریح کرد: حاج قاسم در تمامی زمینه‌ها همراه با ولایت، امام و رهبری بودند و این گونه به اوج رسیدند.

ترابی بیان کرد: همین بصیرت از وی اسطوره‌ای ماندگار ساخت؛ به گونه‌ای که در حوزه کشور‌های عربی، تنها عکس حاج قاسم سلیمانی در موزه آن‌ها نگهداری می‌شود؛ این در حالیست که عکس هیچ سردمدار دیگری را رویت نمی‌کنید.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: در جنگ فضای مجازی و شبیخون فرهنگی، دشمنان با جمهور‌ی اسلامی، جنگ ترکیبی راه انداختند؛ اما با تمام قوایی که به کار گرفتند، موفق نشدند؛ چون ما پشتوانه‌ای استوار مانند مقام معظم رهبری را داریم.

ترابی افزود: در تمامی زمینه‌ها اگر پشتوانه مان مقام معظم رهبری باشد، هیچ ابر قدرتی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد؛ چرا که نشانه گاه ما مقام معظم رهبری است.

او تصریح کرد: در دوران جنگ، مردم ما در پرتو اتحاد، بچه هایشان را به جنگ فرستادند و امروز نیز در پرتو اندیشه و وجود مقام معظم رهبری خوشبختانه ما وحدت، اتحاد و یکپارچگی داریم وکسی نمی‌تواند آن را از ما بگیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: در فضای جنگ طی هشت سال توانستیم فضای مجازی را به مردم بشناسانیم، با چه ترکیبی عکس‌های آن زمان و حاج قاسم را به مردم رساندیم. سلاح، مهمات و لشکر ما آماده بود. همه‌ تجهیزات جنگی ما مانند فضای مجازی امروز به مردم رسانده شد؛ اما نقاط شکست و ضعفمان را به دشمن نشان ندادیم.

سرهنگ ترابی افزود: امروز هم باید این ها را شبیه سازی کنیم که متعلق به جمهوری اسلامی نیستند، در شبیه سازی و فضای مجازی، تنها نکات منفی را به گوش مردم نرسانیم، اگر دو کلمه بدی‌ها را می‌گوییم از نقاط مثبت هم بگوییم، بلافاصله اشتباه را بگوییم و در کنارش موارد مثبت کار را به تصویر بکشیم.

او خطاب به اصحاب رسانه تصریح کرد: ما قرار گاهی با نام فضای مجازی داریم، اهمیت این موضوع بسیار بالاتر از مسائل عادی است و مدیریت آن به دست اصحاب رسانه است، که بادرایت می‌توانید آن را مدیریت کنید، بهترین ارکان فضای مجازی شما رسانه‌ها هستید که می‌توانید امنیت شهر را با کلماتتان حفظ کنید.

فرماندهی انتظامی شهرستان زرند بیان داشت: قرارگاه فضای مجازی با حضور اعضای مشخص به منظور واحد پیرامون چالش‌ها؛ رخداد ها، امنیتی برای مقابله با تهاجم فرهنگی است و وظیفه آن آفند و پدافند و شناختی برای دشمن است.

سرهنگ ترابی با بیان اینکه در برخی از جرائمی که در سطح شهرستان انجام شده، نسبت به سال قبل افزایش داشته ایم، گفت: خوشبختانه ۳ درصد کاهش سرقت داشتیم، در بعضی آیتم‌ها ۲۷۵ درصد دستگیری و ۷درصد هم افزایش دستگیری دستگیرشدگان و ۵ درصد هم در دستگیری خرده فروشان افزایش داشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند افزود: در گشت‌ها ما فوریتی و غیر فوریتی داریم که در فوریتی‌ها تا زیر پانزده دقیقه رسیدگی می‌شود و غیر فوریتی‌ها به ۴۵ دقیقه زمان نیاز دارد.

ترابی از مردم زرند خواست، برای قدر دانی از نیرو‌های سختکوش پلیس سامانه ۱۹۷ در دسترس است که هرکس بخواهد از پلیس سختکوشی تشکر کند از طریق این سامانه می‌تواند گزارش کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار