عزیزی گفت: برای اولین بار در استان یزد، اجازه ندادیم حتی یک ریال پول به خزانه بازگردد.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جمع فعالان حوزه اوقاف و بقاع متبرکه با بیان اینکه سفر دوم ریاست جمهور روز ۲۲ و ۲۳ دی ماه به استان برگزار می‌شود، گفت: حل مساله آبرسانی استان مهمترین موضوع سفر است که می‌تواند نگرانی مردم در این حوزه را برای همیشه برطرف کند. 

او افزود: دولت سیزدهم در سفر اول هفت هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای استان مصوب کرد که بخشی به صورت نقدی و بخشی به صورت اوراق بود و تا به امروز حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آن نقدا واریز شده و برای اولین بار در استان تمامی این بودجه جذب شده و اجازه ندادیم حتی یک ریال به خزانه برگردد.

معاون استاندار تصریح کرد: همه شما عزیزان شاهدید که دولت در این شرایط سخت اقتصادی چگونه کشور را اداره می‌کند و مجبور است بدهی‌های قبلی هم که سررسید شده را پرداخت کند. حالا در این شرایط، آمده و زیر بار این طرح رفته و ۱۵۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی طرح را تامین کرده است.

عزیزی با اشاره به طرح‌های متعدد نیمه کاره باقی مانده از دولت‌های قبل ابراز داشت: سابقه برخی طرح‌های نیمه کاره در استان به دو دهه قبل می‌رسد و این دولت تلاش می‌کند طرح‌هایی که شروع می‌کند را در پایان عمر خود به پایان برساند و بر همین اساس طرح آبرسانی به استان هم به فضل الهی سه ساله انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار