مدیر اداره سلامت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: طرح سلامت محوری حرف‌های به‌درد بخور در ۳۰۰ مدرسه ابتدایی شهر اصفهان اجرا می‌شود.

هاجر ابراهیمی با بیان اینکه طرح سلامت محوری شامل نمایش و برنامه‌های شاد و موزیکال در قالب تئاتر است، اظهار کرد: سه ماه قبل فراخوانی برای گروه‌های نمایشی فعال در زمینه تولیدات گروه سنی کودک اعلام شد که ۳۰ گروه در آن شرکت و آثار و ایده‌هایشان را ارائه کردند.

او ادامه داد: محتوای طرح حرف‌های به درد بخور به شکلی طراحی شده که مطالب آموزشی در حوزه تغذیه سالم و مصرف صحیح آب در قالب تئاتر، شعرخوانی و اجرا‌های شاد به دانش آموزان آموزش داده شود.

مدیر اداره سلامت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تعداد مدارس ابتدایی شهر را ۷۵۰ واحد اعلام کرد و گفت: این طرح از بیستم دی تا بیستم اسفند در ۳۰۰ مدرسه ابتدایی اصفهان با مشارکت هفت گروه نمایشی اجرا می‌شود.

ابراهیمی یادآور شد: همه تئاتر‌ها در قالب خیابانی با محور تغذیه سالم و با محوریت رده سنی ابتدایی به‌ویژه کلاس سوم تا ششم طراحی شده‌اند.

او چاقی، اضافه وزن و بی‌تحرکی را عارضه مهم امروز در بین دانش آموزان دانست و گفت: به این نتیجه رسیدیم این موارد و آسیب‌ها را با خود بچه‌ها در میان بگذاریم تا برای رفع آن‌ها بهتر همکاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.