فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد به همراه دیگر فرماندهان از سرای سالمندان رکن آباد دیدار کردند.

امیر سرتیپ دوم دکتر ابوالقاسم رضایی ضمن احترام به سالمندان، پدارن و مادران عزیزی که بعنوان مددکار در این سرا به سر می‌برند، گفت: شما عزیزان واسطه‌ای شده اید که کادر سرای سالماندان بتوانند از طریق شما بهشت را برای خود خریداری کنند و ما نیز با این معنویت تحت تاثیر هیات رئیسه و پرسنل این مجموعه قرار گرفته است.

رضایی ابراز امیدواری کرد که مجموعه ارتش بتواند قدمی مشابه در این زمینه بردارد و ارتش از هیچ تلاش و کوششی در این زمینه دریغ نخواهد نکند چرا که این مکان گوشه‌ای از بهشت است.

سرتیپ دوم بازنشسته عبدالمجید جمشیدی عضو هیات مدیره فعلی نیز ضمن تقدیر از کادر درمان و پرستاران به بیان خاطرات زمان جنگ پرداخت که هم طرازان آنان در آن برهه از زمان؛ با ایثار و اقتدار؛ جان فشانی کردند و هر کدام از آنان، تمام توان خود را در ارائه خدمات درمانی ارائه می‌داد تا بتواند جان یک هم وطن را از مرگ حتمی و قطعی نجات دهد.

جمشیدی اقدام امیر رضایی را قدمی مثبت در ترویج فرهنگ سرکشی و دیدار از مددجویان اعلام کرد، چرا که بعضا کسانی هستند که تمام نزدیکان خود را از دست داده و توانایی غذا خودرن هم ندارند و بیم از آینده‌ی مبهم دارند و همیشه چشم به راه مساعدت خیرین و خیرخواهان است.

سرای سالمندان رکن آباد در سال ۹۲ و با هدف نگهداری از سالمندان بد سرپرست و یا بی سرپرست و نیازمندان و سالمندان خانواده افتتاح شده و در حال حاضر تعداد ۹۱ نفر مددجوی مرد و تعداد ۹۱ نفر مدد جوی زن در این آسایشگاه مستقر هستند.

گفتنی است امیر سرتیپ دوم دکتر ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد و سرهنگ محمد فرهادی هماهنگ کننده ارتش استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد و تمامی فرماندهان ارتش در شیراز از جمله تیپ ۵۵ هوابرد، آماد و پشتیبانی منطقه شیراز، فرمانده تیپ ۳۷ زرهی شیراز، رئیس بیمارستان و رئیس سازمان حفاظت اطلاعات ارتش، رئیس کانون بازنشستگان ارتش از سرای سالمندان رکن آباد دیدار کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.