سرپرست معاونت عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: قطعی خط انتقال آب آشامیدنی شهرکرد با وجود برودت هوا بدون مشکل رفع شد

علی حیدری در مانور تمرینی و آموزشی صنعت آب و برق منطقه جنوب مرکزی کشور با رمز «خدمت‌رسانی مستمر؛ تداوم راه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» در مجموعه ورزشی شهید رجب‌پور شهرکرد با اشاره به سرما در هفته جاری گفت: با تلاش نیرو‌های امدادی استان مشکل قطعی آب با وجود برودت هوا رفع شد و مشکلی برای مردم مرکز استان بروز نکرد.

وی تاکید کرد: مجموعه وزارت نیرو در سطح ملی و شرکت‌های زیرمجموعه آن در استان توانستند بحران جاری شدن سیلاب مردادماه امسال در بخش‌های مختلف این استان را مدیریت و رفع کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: در یک سال اخیر سه زمین‌لرزه بزرگ در استان رخ داد که یکی از آن‌ها منجر به بیش از ۵۰۰ مورد خسارت شده است.

حیدری اضافه کرد: برگزاری مانور‌های تمرینی و آموزشی، مدیریت به‌موقع حوادث طبیعی را تقویت و زمینه کاهش آسیب‌های ناشی از آن را فراهم می‌کند.


بیشتر بخوانید


مجید فرهزاد رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در چهارمحال و بختیاری گفت: آمادگی بیشتر برای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم کشور و استان از مهم‌ترین مزیت‌های برگزاری مانور‌های تمرینی به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به آسیب‌پذیری‌های ناشی از بروز بلایای طبیعی در کشور تاکید کرد: ارتفاع بالا، بارش‌های قابل‌توجه و شرایط توپوگرافی چهارمحال و بختیاری باعث شده تا این استان در مواقع بروز بحران با خطر‌ها و آسیب‌های بیشتر مواجه شود.

فرهزاد با اشاره به قرار گرفتن چهارمحال و بختیاری بر روی ۳۲ گسل طبیعی افزود: آمادگی کامل شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو در استان شامل آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای و توزیع نیروی برق ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار