از ابتدای فصل پاییز تاکنون ۱۰۰ بسته با عنوان لبخند مادری به مادرانی که فرزند سوم آن‌ها در امسال متولد شد، اهدا شده است.

محمود ابراهیمی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت و حمایت از خانوداه‌ها گفت: پویش ملی لبخند مادری به همت این ستاد و با هدف ترویج فرزندآوری و حمایت از خانواده‌ها در استان اجرا شد.

وی افزود: از ابتدای فصل پاییز تاکنون ۱۰۰ بسته با عنوان لبخند مادری شامل ۴۰ قلم از ملزومات (سیسمونی) مورد نیاز نوزاد از بدو تولد تا دو سالگی به مادرانی که فرزند سوم آن‌ها در امسال متولد شده، اهدا شده است.


بیشتر بخوانید


ابراهیمی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته ۳۰ میلیون ریال است، اضافه کرد: تا پایان امسال توزیع ۱۰۰بسته دیگر در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: شناسایی این خانواده‌ها توسط گروه‌های جهادی با اولویت مناطق محروم و حاشیه شهر انجام می‌شود.

ابراهیمی از آغاز اجرای طرح حمایت از چندقلوها، شامل تمام سه‌قلو‌ها و چهارقلو‌ها و پنج‌قلو‌های استان که از این پس متولد می‌شوند توسط بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خبر داد و گفت: بنیاد ۱۵ خرداد برای حمایت از این خانواده‌ها به ازای هر فرزند یک کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی، بسته لبخند مادری شامل چند بسته لباس، کفش، فلاسک، شیشه شیر، تب‌سنج، انواع شوینده و پوشک موردنیاز نوزادان تا شش ماهگی را اهدا خواهد کرد که ارزش تقریبی این بسته‌ها ۶۰ میلیون ریال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.