رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در جلسه امروز هیات عالی واگذاری، شرایط واگذاری ۵۱ درصد سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مصوب شد.

آقای حسین قربانزاده گفت: در جلسه امروز هیات عالی واگذاری، شرایط واگذاری ۵۱ درصد سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به صورت یکجا و یا سه بلوک ۱۷ درصدی همزمان به تشخیص سازمان خصوصی سازی مصوب شد.

او می گوید: مصوب شد با بیست درصد حصه نقدی، یک سال تنفس و اقساط در شش قسط سالانه عرضه انجام شود. مبنای قیمت گذاری همان قیمت کارشناسی رسمی دادگستری با اضافه ارزش بلوکی خواهد بود.

او گفت: قیمت پایه بلوک ۱۷ درصدی استقلال، ۵۰۳ میلیارد تومان و پرسپولیس ۵۱۶ میلیارد تومان و همچنین قیمت پایه بلوک ۵۱ درصدی برای استقلال ۲۱۳۷ میلیارد تومان و پرسپولیس ۲۱۹۴ میلیارد تومان مصوب شد. تاریخ مزایده عرضه بلوکی این دو باشگاه به زودی اعلام می‌شود و همچنین از همه متقاضیان دعوت کرد برای مذاکره پیش از مزایده به سازمان خصوصی سازی مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مدیریت
۰۶:۰۰ ۱۳ دی ۱۴۰۱
یه خواهشی از دولت محترم به نمایندگی از هواداران قرمز و آبی داشتم.خواهشا خواهشاً اگر سهام این تیم ها رو واگذار کردید که اتفاقاً خیلی کار درست و مبارکی هستش خواهشاً منابع حاصل از این واگذاری رو به مدیران نالایق دولتی نسپارید که اگر این اتفاق وحشتناک بیفته مساوی با نابودی این باشگاه ها هستش ؟! لطفاً از میان مدیران دلسوز و کارآمد و لایق که منتخب مجمع سهامداران و یا هواداران این دو باشگاه باشن انتخاب بشن که این پول هنگفت صرف سرمایه‌گذاری بشود مدیران قبلی که همگی دولتی بودن ثابت کردن که مدیر هزینه هستن و با کاشت باد طوفان درو کردن و باعث بدهکاری همیشگی این دو باشگاه مردمی شدن و با پرونده های متعدد بدهکاری تو محاکم بین‌المللی باعث بدنامی فوتبال ایران شدن.خبرنگار عزیز اگر واقعاً وجدان کاری دارید این موضوع مهم رو مخفی و لاپوشانی نکنید
آخرین اخبار