مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوشنبه دوازدهم دی ماه ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت : در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری دستگاه ماینر در یک منزل مسکونی در شهر قزوین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به همراه نماینده اداره برق به محل شناسایی شده اعزام و در بازرسی از آن، ۱۶ دستگاه ماینر فاقد مجوز که در حال استخراج غیرقانونی رمز ارز دیجیتالی بود را، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی ماینر‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سوداگر مرگ در بویین زهرا با ۲ کیلوگرم هروئین

سرهنگ وجیه الله عبدی فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: باهوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان سوداگر مرگ با ۲ کیلوگرم هروئین جاساز شده درپژوپارس دستگیرشد.

پی اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و باند‌های وارد کننده مواد مخدر، ماموران انتظامی این شهرستان از خبری پیرامون حمل و انتقال مواد مخدرتوسط یک دستگاه خودروی پژو پارس مطلع، بلافاصله مراتب بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این مسوول انتظامی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، خودروی مورد نظر را در محدوده "سه راهی رحیم آباد" شناسایی و با علایم هشدار دهنده دستورتوقف آن را صادر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا ادامه داد: پس ازتوقف خودرو و دربازرسی از آن، ۲ کیلو گرم هروئین که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف و یک نفر دستگیر شد.

سرهنگ "عبدی" با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سانحه رانندگی منجر به فوت در محور بوئین زهرا

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین  گفت :  مقارن ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری پراید و وانت در محدوده روستای "شاهین"به "رحمت آباد بزرگ" در محور بوئین زهرا بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه سواری پراید به صورت شاخ به شاخ با خودرو وانت برخورد کرده که منجر به فوت راننده پراید و وانت ومصدوم شدن ۲ نفر سرنشینان آن شده است.

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به اینکه علت وقوع این حادثه دلخراش از سوی کارشناس پلیس راه انحراف به چپ پراید نسبت به وانت اعلام شده است، از رانندگانی که قصد تردد در این محور‌ها را دارند خواست؛ قوانین عبور و مرور و سرعت مجاز و مطمئنه را رعایت کرده تا سفری ایمن را برای خود و دیگران به همراه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.