رکورد زنی اسدآبادی‌ها در مصرف گاز

مدیر شرکت گاز اسدآباد از سرانه مصرف بالای گاز مشترکان این شهرستان بیش از الگوی مصرف خبر داد.

منصور بالاور افزود: هنوز در فصل سرد قبوض گاز کامل نشده که بتوان آمار و میزان مصرف گاز اسدآبادی‌ها را ارائه داد، اما گاز ورودی و خریداری شده برای شهر نشان می‌دهد الگوی مصرف گاز در شهرستان اسدآباد از سوی مشترکان رعایت نمی‌شود و میزان مصرف بالاست.

او تعداد مشترکان گاز این شهرستان را ۳۶ هزار مشترک برشمرد و گفت: با توجه به ناطرازی تولید و مصرف گاز در کشور و به منظور استمرار جریان در بخش‌های خانگی و عمومی، گاز بخش صنایع در کشور با اعمال محدودیت مواجه شده و حتی قطع شده‌اند که مشترکان خانگی دارای گاز باشند که در همین رابطه از مشترکان گاز اسدآبادی درخواست داریم در استفاده از گاز اصلاح الگوی مصرف را رعایت و صرفه جویی داشته باشند.

مدیر شرکت گاز اسدآباد در ادامه با اشاره به اینکه دستور بود که واحد‌های صنعتی مصارف خود را باید محدود کنند و گاز مصرفی بسیاری از کارخانجات صنعتی در شهر‌های دیگر محدود و یا گا‌ها قطع شده است، گفت: ۲ واحد صنایع بزرگ کارخانه فرومنگز و نیز گندله سازی در شهرستان دارای فعالیت هستند که این دو واحد صنعتی مهم و اساسی شهرستان فعلا تعطیل است.

بالاور در ادامه با بیان اینکه صددرصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان اسدآباد از نعمت گاز بهره‌مند هستند، گفت: تاکنون دو روستای زیر ۲۰ خانوار در اسدآباد طرح هادی آن توسط بنیاد مسکن به شرکت گاز ارائه نشده و اگر طرح هادی این دو روستا تحویل شرکت گاز شود گاز رسانی به این دو روستای زیر ۲۰ خانوار در برنامه خواهد بود.

او از پیش بینی افتتاح گاز رسانی به روستای حیدر آباد در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: تاکنون سه روستای نادرآباد، حیدرآباد و چشمه ولد در حال گاز رسانی بوده که گاز رسانی به روستای چشمه ولد و نادرآباد در سال آینده افتتاح می‌شود.

برچسب ها: مصرف گاز ، قبوض گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار