از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه دو میلیارد و ۴۷۳ میلیون مترمکعب گاز دراین استان مصرف شده که نسبت به مشابه پارسال ۷.۵ درصد افزایش دارد.

محمدصادق محبی‌نظر با اشاره به افزایش گازرسانی به نیروگاه همدان افزود: تخصیص گاز به نیروگاه ۱۳ درصد افزایش پیدا کرده است.

او با بیان اینکه اشتراک پذیری بخش خانگی سه درصد افزایش پیدا کرده است، افزود: در استان همدان ۶۶۰ هزار و ۸۷۹ مشترک گاز وجود دارد که از این تعداد، ۶۰۵ هزار مشترک خانگی و تجاری است.

محبی‌نظر با اشاره به وجود ۱۰ هزار کیلومتر خط انتقال و تغذیه گاز در استان، ادامه داد: همدان نخستین استان سبز کشور بوده به طوریکه ۱۰۰ درصد از جامعه شهری و ۹۹.۹ درصد از روستا‌های استان گازرسانی شده است البته در ۲۵ روستای زیر ۲۰ خانوار استان به علت امکان مهاجرت معکوس درصدد گازرسانی هستیم.

او اظهار داشت: ۴۳۶ هزار و ۸۹۹ مشترک شهری، ۳۶ هزار و ۳۷۵ مشترک تجاری، ۶۱۰ هزار و ۴۲۲ مشترک خانگی و ۳۸۳۴ مشترک کشاورزی و صنعتی در استان همدان از گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به اینکه ۴۹ جایگاه CNG در استان همدان از گاز طبیعی برخوردار هستند، ادامه داد: امسال ۸۷۲۲ مشترک جدید از گاز طبیعی برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در پایان بیان کرد: بازه زمانی ۷ تا ۹ صبح منجر به صرفه جویی ۱۷ تا ۲۱ درصدی می‌شود که پیشنهاد دادیم شروع کار ادارات از ساعت ۹ صبح باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.