شالبافیان معاون گردشگری کشور گفت: مهم‌ترین اولویت میراث‌فرهنگی استان اردبیل اجرای رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو باشد.

علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور امروز یکشنبه ۱۱ دی ماه در دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: در برهه کنونی باید مهم‌ترین کار اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل در همه معاونت‌ها اجرای رویداد اردبیل ۲۰۲۳ باشد.

معاون گردشگری کشور افزود: همه در این برهه از اداره‌کل استان انتظار دارند در مورد رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو عملکرد خوبی داشته باشد و ما در این زمینه همراه اداره‌کل هستیم تا بهترین استفاده را از اردبیل ۲۰۲۳ داشته باشیم.

شالبافیان ادامه داد: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ فرصت بسیار مهمی است که هیچ کاری در راستای این رویداد نباید به دلیل مسائل مالی متوقف شود و ما آماده کمک به برگزاری این رویداد با تامین منابع هستیم.

وی افزود: تا آخر هفته به اردبیل سفر خواهم کرد تا جلسه اردبیل ۲۰۲۳ را برگزار کنیم و باید قبل از آن برنامه اجرایی و عملیاتی این رویداد به صورت کامل آماده شود.

در ادامه این جلسه حسن محمدی ادیب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: در راستای معرفی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ برنامه ویژه‌ای برای نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران داریم که به این منظور اجرای ویژه برنامه افتتاحیه نمایشگاه توسط استان اردبیل و اختصاص سالن ویژه به استان از مواردی است که باید با مساعدت معاونت گردشگری وزارتخانه اتفاق بیفتد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار