معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌های متولی برای اجرای مراسم هفته فرهنگی پای کار باشند.

جلسه برنامه ریزی نمایشگاه دستاورد‌های فرهنگی در هفته فرهنگی استان به ریاست طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی در سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی برگزار شد.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی در این جلسه گفت: دستگاه‌های متولی برای بهره روی هر چه بهتر و بازخورد بیشتر در مراسمات هفته فرهنگی تلاش کنند.

او با اشاره به اینکه هفته فرهنگی از ۲۴ دی به مدت یک هفته خواهد بود افزود: با توجه به فضای فعلی جامعه باید به سمت اقدامات و اهدافی برویم که نشاط اجتماعی را در جامعه به وجودآوریم و مسائل شرعی و اسلامی مطابق با عرف را هم در مراسم هفته فرهنگی لحاظ کنیم.

طالبی بیان کرد:در هفته فرهنگی ۱۶ برنامه محوری و اساسی خواهیم داشت که یکی از این برنامه‌ها برپایی نمایشگاه است که حضور اقشار مختلف مردم را خواهیم داشت و در این نمایشگاه فرهنگ غنی خراسان جنوبی به نمایش گذاشته خواهد شد تا بتوانیم این فرهنگ را حتی به سایر استان‌ها هم منتقل کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: تمام دستگاه‌های متولی در حوزه برپایی نمایشگاه و سایر برنامه‌های هفته فرهنگی باید به بهترین نحو پای کاربیایند تا بیشترین بازخورد را در این بخش داشته باشیم.

او با بیان اینکه در شهرستان‌ها هم برای هفته فرهنگی برنامه ریزی شده گفت: ضمن اینکه باید برای مردم در این برنامه‌ها نشاط اجتماعی ایجاد شود، باید سعی کنیم هزینه‌های آن زیاد و سنگین نباشد.

غرفه آثار دینی، هنری و علمی، اجرای ورزش باستانی، معرفی مفاخر و مدال آوران، نویسندگان استانی، غرفه از نمایش حضور اجتماعی مردم در منابست‌های مختلف مذهبی از جمله نظراتی بود که برای به نمایش گذاشتن در این نمایشگاه پیشنهاد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.