شاخص کل بورس با اُفت ۲۶ هزار و ۱۱۹ واحدی در تراز یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۳۷۵ واحدی ایستاد.

شنبه (۱۱ دی) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با اُفت هزار و ۷۲۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۸۸ هزار و ۷۶۷ واحدی قرار گرفت با اتمام بازار شاخص شاخص کل بورس با اُفت ۲۶ هزار و ۱۱۹ واحدی در تراز یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۳۷۵ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۶ هزار و ۱۳ میلیارد تومان رسید. «فارس»، «فولاد» و «میدکو» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خودرو»، «خگستر» و «شستا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با اُفت ۴ هزار و ۶۳۱ واحدی روی پله ۴۶۴ هزار و ۳۷۵ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۰ هزار و ۶۹۰ میلیارد سهم به ارزش ۵ هزار و ۱۳ هزار تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با اُفت ۱۰۱ واحد روی پله ۲۰ هزار و ۲۴ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۲ هزار و ۷۴۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «شیمیایی» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های وبهمن، دانا و خکار بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های شفارس، وبانک و وتوس بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های وکبهمن، ساینا، حسیر بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت حاسا، ولبهمن و قشیر بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، فردا و فیروزا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، فیروزا و آفاق در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، ثبات و اوصتا و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های آوند، اعتماد و ثبات در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های خودرو، اهرم و کمند بیشترین ارزش معامله و نماد‌های خودرو، شستا و خساپا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اخزا ۹۱۶۴، اراد ۹۵۴، اراد ۹۵۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و کارا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۱۸:۲۹ ۱۲ دی ۱۴۰۱
کسی توو بورس نیست، الکی بالا پایینش میکنن ببینن میتونن باز ملت رو گول بزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۱ دی ۱۴۰۱
شما بعنوان یک رسانه ی معتمد باید صدای سهامداران دارایکم و پالایشی باشید و مشکلات را به گوش مسئولان برسانید ... مگه میشه بعد از سه سال که قیمت همه چی ده برابر شده این صندوق ها حتی به قیمت فروخته شده شون هم نرسن ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۱ دی ۱۴۰۱
پارسال همین موقع دارایکم 12500 بود
وقتی همه چی ده برابر شده چرا این باید 3 هزار تومن هم باید بیاد پایین تر؟
چون اسم دولتی روشه ؟ چون اکثر مردم به دعوت دولت خریدنش؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۱ دی ۱۴۰۱
سهمی مثل خودرو که زیانده هست یکساله 40 درصد سود داده
چرا باید دارایکم بعد از سه سال زیان یکساله ش منفی ده درصد باشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۱ دی ۱۴۰۱
بازم طلا مثبت شد
تنها صندوقی که منفیه بازم دارایکم
کثافت کاری
دست در جیب مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۱ دی ۱۴۰۱
دارایکم از 1401/8/1 تا به امروز نزدیک ۳۵ درصد منفی شده.... شاخص ۳۰۰ هزار تا اومد بالا کمترین بازدهی کمترین درصد ممکن داشته....
آخرین اخبار