رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی گفت: با احیای ۱۳۰ واحد نیمه فعال و راکد و بازگشت آن‌ها به چرخه تولید، هزار و ۸۰۰ نفر به سر شغل خود بازگشته‌اند.

حسین سپهری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم در راستای توسعه اشتغال، احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال و افزایش ظرفیت آن‌ها بوده که در بیش از یکسال گذشته با حساسیت خاصی از سوی استاندار آذربایجان غربی و مدیران اجرایی مرتبط در این استان نیز پیگیری ویژه شده است.

وی اضافه کرد: در این راستا، بازدید مستمر از واحد‌های تولیدی و پیگیری مصوبات این بازدید‌ها به صورت خاص در دستور کار نهاد‌های مسئول قرار گرفته و همین امر موجب احیای ۱۳۰ واحد تولیدی شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی یکی دیگر از اقدامات انجام شده در راستای ارتقای شاخص‌های استانی به ویژه در بخش سرمایه گذاری را استفاده از ظرفیت نهاد‌ها و هلدینگ‌هایی نظیر بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت و شستا عنوان کرد و ادامه داد: علاوه بر آنها، تاکنون تفاهم‌نامه‌هایی معادل ۲۵ هزار میلیارد تومان برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان تعهد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.