رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: دشمن با عملیات سیاسی و رسانه‌ای سنگین، مثل تحریم‌ها و سلب کردن اختیارات طرح خود را پیش می‌برد.

محمد اسلامی صبح امروز در دومین جشنواره «کارمند تراز مکتب حاج قاسم سلیمانی» برگزار شد، اظهار داشت: مهم‌ترین مولفه این است که انسان از خود بگذرد، خود را نبیند و برای به خدا رسیدن، رشد و تعالی را که خاص خداوند است در درون خود متجلی کند. شناخت راه، درک فضایل و حقایق، شناخت ظرفیت در درون خود، جزو ابزار و وسایلی است که همه ما برای رسیدن به این مرتبه به آن نیاز داریم.

معاون رئیس جمهور افزود: سردار سلیمانی عزیز، یک انسان مومن، عاشق خدا، فهیم، پیشتاز، خداباور و همیشه زنده و در صحنه بود. سخنرانی مشهور ایشان که بسیار پرتکرار است، «ما ملت امام حسینیم و ما ملت شهادتیم» ترجمه همان عبارت امام حسین (ع) است که «اگر دین محمد جز با کشته‌شدنم پایدار نمی‌ماند، پس‌ای شمشیرها! مرا دریابید»؛ این یعنی عاشقانه پای خدا ایستادن.

وی افزود: هیچ پیروزی میدانی در صحنه‌های نبرد، مثل پیروزی‌های میدانی که در ابتدای انقلاب اتفاق افتاد را پیدا نمی‌کنید. دشمن با عملیات سیاسی و رسانه‌ای سنگین و با ناتوان‌سازها، مثل تحریم‌ها و سلب کردن اختیارات را تا مرز تسلیم پیش می‌برد و با یک نمایش قدرت سنگین و ترکیب دو مولفه اول، طرح خود را عملیاتی میکند.

اسلامی با بیان اینکه دشمنان تلاش کردند با کمک اشرار در سراسر جهان، سوریه را از بین ببرند و بعد همین برنامه را برای ایران پیاده کنند، ادامه داد:، اما رهبر معظم انقلاب با همراهی سردار سلیمانی، این توطئه دشمنان را از میان بردند. سخنرانی سردار سلیمانی که گفت ۳ ماه دیگر هیچ اثری از داعش نمی‌ماند، از نتایج همین اقدامات بود.

در این مراسم همچنین از خانواده شهید غضنفر رکن‌آبادی، شهید آرمان علی‌وردی، شهید محسن فخری‌زاده و شهید مدافع امنیت، سلمان امیراحمدی تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار