رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: راننده و هر دوسرنشین پژو ۲۰۷ بعلت سرعت زیاد و واژگونی در محل حادثه فوت کردند.

سرهنگ احسان مومنی از وقوع یک فقره تصادف فوتی در محدوده بزرگراه خرازی، بدلیل سرعت زیاد و برخورد یکدستگاه پژو ۲۰۷ با تیر برق و فوت راننده و هر دوسرنشین این خودرو در محل حادثه خبر داد.

شواهد حاکیست دو نفر از این افراد در حن واژگونی بدلیل نبستن کمربند ایمنی به بیرون پرت شده اند
به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ احسان مومنی ضمن بیان این خبر گفت: در ساعت ۲۳:۵۲ شب گذشته، در محدوده غرب به شرق بزگراه شهید خرازی قبل از پژوهش یکدستگاه سواری پژو ۲۰۷ که در این مسیر با سرعت زیاد در حال حرکت بوده راننده کنترل وسیله نقلیه را از دست می‌دهد و بشدت با گاردریل‌های رفیوژ میانی برخورد می‌کند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پس از برخورد سواری پژو ۲۰۷ با گاردریل و شکستن دو عدد از آن‌ها به سمت راست منحرف شده و با جدول کناری راه ربرخورد می‌نماید.

وی افزود: در ادامه این حادثه و پس از کشیده شدن حدود ۱۰ متری روی جدول با تیر چراغ برق برخورد و باعث افتادن تیر چراغ برق شده و در نهایت این خودرو پس از طی این مسافت متوقف می‌گردد.
سرهنگ مومنی افزود: در این حادثه متاسفانه راننده و دونفر سرنشین (حدودا ۲۰ تا ۲۳ ساله) درمحل حادثه و در دم فوت نمودند.

وی گفت: عوامل و تیم‌های پلیس راهور در محل حضور یافته و مشغول بررسی علت تصادف گردیدند و پس از بررسی‌ها مشخص گردید علت این تصادف عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت بوده است.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ضمن اظهار تاسف از این حادثه، از رانندگانی که حین تاریکی شب تردد می‌کنند خواست حین رانندگی از سرعت زیاد خوداری کرده و با سرعت مطمئنه حرکت نمایند و به خاطر خلوتی معابر سرعت خود را افزایش ندهند و همچنین حتما کمربند خود را پس از نشستن در خودرو ببندند وتمام توجه و حواس خود را به رانندگی معطوف دارند تا شاهد بروز اینگونه حوادث تلخ در سطح معابر نباشیم.

سرهنگ‌مومنی بیان کرد: دو فرد این حادثه کمربند ایمنی خود را نبسته بودند و در حین برخورد‌ها و واژگونی، از خودرو به بیرون پرتاب می‌شوند و باعث می‌شود که جان خود را از دست بدهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۴۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
یکی از این بچه ها رفیقم بود سه تاشون فوت کردن و یک نفر داخل کماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۱ دی ۱۴۰۱
گارد ریل = داس عزرائیل
آخرین اخبار