رييس مركز اطلاع رسانى پليس راهور تهران گفت:خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان داراى بار ترافيک سنگين است.

سرهنگ شريفى اظهار كرد: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) ، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

رييس مركز اطلاع رسانى پليس راهور افزود: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب  از  صیاد ، بزرگراه بابایی در مسیر شرقبه غرب  از بزرگراه امام علی (ع)  ، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم .

سرهنگ  شریفی گفت : بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از  پل  صیاد ،  مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان  بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وى بيان كرد : بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد ، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری ، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح  دارای ترافیک می باشند .

رييس مركز اطلاع رسانى پليس راهور تهران تاكيد كرد: رانندگان هنگام رسیدن به خروجی ها در  صف و پشت دیگر خودروها قرار  بگیرند و از  پیچیدن جلوی رانندگانی  که مدتی  است برای عبور منظم و مرتب پشت سر هم به انتظار  مانده اند جدا خودداری  نمایندچرا که اول این کار  باعث  تضییع حقوق  دیگر  شهروندان می شود و دوم اینکه چهره شهر  را نامنظم می  کند.

برچسب ها: ترافیک ، پلیس راهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار