معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از بهره برداری پروژه گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی همزمان با دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۱۲۶ میلیارد تومان خبر داد.

صدرالله بهرامی گفت: به منظور استفاده سرمایه گذاران و کارخانجات مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی از گاز طبیعی در فرآیند تولید محصولات تولیدی، احداث خط انتقال شبکه گاز به طول حدود ۲۰ کیلومتر از اسفندماه سال ۱۳۹۹ آغاز شد.

او می گوید: با مشارکت شرکت گاز استان خوزستان، ۷،۵ کیلومتر از این خط انتقال با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان تکمیل شده است.

معاون مهندسی و عمران گفت: فرآیند تکمیل ۱۲ کیلومتر دیگر از این خط انتقال با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد تومان توسط اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان انجام می‌شود.

به گفته او این پروژه تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که همزمان با ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

صدرالله بهرامی گفت: این خط انتقال با فشار ۲۵۰ psi به ایستگاه اندازی گیری و تقلیل فشار گاز می‌رسد تا گاز مورد نیاز واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاری مستقر در بندر امام خمینی (ره) با فشار ۶۰ psi تامین شود. وی خاطرنشان کرد: ظرفیت موجود شبکه انتقال گاز به منطقه ویژه اقتصادی بندر امام ۵۰ هزار متر مکعب بر ساعت خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.