دهمین یادواره ۷۱ شهید روستای ورجوی یکی از شهید پرور‌ترین روستا‌های کشور در مراغه برگزار شد.

دهمین یادواره ۷۱ شهید روستای ورجوی شب گذشته با حضور مردم شهید پرور مراغه، خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسئولان استانی و شهرستانی در مسجد شهدای این روستا برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در یادواره شهدا گفت: دشمن در زمان حاضر برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به دنبال سیاه نمایی و کوچک نشان دادن دستاورد‌های انقلاب است.

حجت الاسلام سرایی افزود: تا زمانی که انقلاب اسلامی هست دشمنان نیز به فکر ضربه زدن به نظام قدرتمند جمهوری اسلامی و توطئه بر علیه ایران هستند.

وی اضافه کرد: دشمن امروز چشم دیدن پیشرفت‌ها علمی جوانان این سرزمین، اقتدار نظامی و نفوذ ایران در کشور‌های منطقه را ندارد و به دنبال فتنه انگیزی و ایجاد آشوب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: دشمنان توانایی رویارویی نظامی با ایران را ندارند و باور‌های دینی مردم را نشانه رفته اند و با حمایت از اراذل و اوباش به فکر آشوب و اغتشاش و فتنه در کشور هستند.

حجت الاسلام سرایی گفت: از برکت وجود رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی مردم ایران با بصیرت، همدلی و وحدت خود اجازه حضور و دخالت دشمنان در این کشور را نخواهند داد.

وی با بیان اینکه، امنیت اقتدار و عزت ایران اسلامی مدیون شهدا است افزود: برکت خون شهدا ایران اسلامی ضامن امنیت در کشور‌های منطقه است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان و جوانان ضروری است.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این یادواره گفت: روستای ورجوی با ۷۱ شهید و ۱۷۵ جانباز، آزاده و رزمنده یکی از شهیدپرور‌ترین روستا‌های کشور است.

سرهنگ حیدری افزود: در این روستا هفت خانواده ۲ شهید و یک خانواده ۳ شهید را تقدیم عزت و سربلندی انقلاب اسلامی کرده اند.

شهرستان مراغه در طول ۸ سال دفاع مقدس بیش از یک هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار