یادواره ۳۶ شهید دانش آموز شهرستان آذرشهر به همت دبیرستان شهید غفاری برگزار شد و دانش آموزان یاد و خاطره شهدای دانش آموز این شهرستان را گرامی داشتند.

آقای ابو الفتح زاده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی در مراسم یادواره شهدا برگزاری یادواره‌ ها  را مصداقی از جهاد تبیین دانست و اظهار کرد: نقش یادواره‌های شهدا در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تبیین ارزش‌های اسلامی بی‌بدیل است.

آقای ابو الفتح زاده گفت: راه شهدا ادامه دارد و امروز هر فردی قصد دارد مسیر انقلاب اسلامی را طی کند باید ادامه دهنده راه شهدا باشد، زیرا شهدا برای حفظ نظام و اسلام از همه‌چیز خود گذشتند و جان خود را تقدیم کردند.

وی خاطرنشان کرد: ادامه دادن راه شهدا و حفاظت و پاسداری از دستاورد‌های ایثارگران وظیفه همه دانش آموزان است چرا که امنیت و آرامش کنونی جامعه مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان است.

آقای ابوالفتح زاده افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشتن جامعه و انسانیت است و ما باید زندگی خودمان را به شهدا گره بزنیم تا عاقبت بخیر شویم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اضافه کرد: در دفاع مقدس، اقشار مختلف مردم برای حفاظت و پاسداری از کیان نظام جمهوری اسلامی، با اعزام به جبهه‌ها به نبرد علیه باطل پرداختند که بخشی از این نیرو‌ها را دانش آموزان تشکیل می‌دادند.

وی افزود: سیره عملی شهدا مقاومت در برابر مستکبران است و  در زمان حال با توجه به هجمه دشمنان ما نباید فریب رسانه‌های معاند و تبلیغات منفی دشمنان را بخوریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: دشمن با فتنه‌های متعدد خود سعی در تضعیف ایمان و اعتقادات جامعه ما دارد و لازم است در برابر هجمه‌های رسانه‌ای و عملیات روانی بدخواهان کشور که قشر دانش آموز را بیش از سایر گروه‌های جامعه هدف قرار داده اند ایستادگی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.