حجت الاسلام برادران گفت: مکتب حاج‌قاسم، حول محور معرفت و مقاومت است و آمریکا و اسرائیل، می‌خواهند مقاومت را از ما بگیرند.

حجت الاسلام برادران عصر امروز در جمع زائران مزار سردار شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان با اشاره به مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت: اگر کسی اهل بیت (ع) را دوست بدارد، نسبت به دشمن بی تفاوت نمی‌ماند. 

او افزود: محبت به شخصی که زیارت می‌کنیم، باعث می شود، دشمنان احساس ناامنی کرده و دشمنی خود را بیشتر کنند، برای همین امر دشمن می‌خواهد دوستی ما را نسبت به اهل بیت (ع) و عزیزانی که برایمان گرانقدر هستند، کم رنگ کنند.

کارشناس مذهبی خطاب به اغتشاشگران، به نقل از شخصی بیان کرد: یک زمان با یک فرد از گروه داعش مصاحبه شده که آیا تاکنون از این همه آدم کشی پشیمان نیستی؟ آن فرد جواب داد که نه؛ چون ما به بهشت می رویم. همین جواب نشان می‌دهد که این افراد اعتقاد به معاد دارند؛ ولی  مهر اهل بیت(ع) در دلشان از بین رفته است و  درک درستی از عذاب وجدان ندارند.

او گفت: مقام معظم رهبری( مدظله العالی) فرموده اند که مکتب حاج قاسم،  یک مکتب شیعی بر پایه صداقت است.

 حجت الاسلام برادران با اشاره به اینکه مسیر مقاومت را ادامه خواهیم داد، افزود:  باید شمر دیروز و امروز را بشناسیم و  حواسمان را جمع کنیم که دنیا فهمیده که چه کسانی با ظلم می‌جنگند و پرچم اهل بیت(ع)  فقط در دست کشور ما است.

او با بیان اینکه مکتب حاج‌قاسم حول محور معرفت و مقاومت است، گفت: آمریکا و اسرائیل, مهم‌ترین دشمن پرچم اهل بیت (ع)  هستند و می‌خواهند مقاومت را از ما بگیرند و موضوعی دیگر را جایگزین کنند.

حجت الاسلام برادران بیان کرد: حواسمان باشد که دشمنان دنبال این هستند که رفته رفته عزاداری‌ها و هیئت‌های مذهبی را برچینند؛ بنابراین باید قدردان مکتب حاج قاسم باشیم و باید بگوییم زنده باد بچه‌هایی که این مکتب را رواج دادند؛ چرا که می‌دانند چه چیزی به درد مملکتمان می‌خورد و اگر فدای پرچم اهل بیت(ع) شدیم، نشان می‌دهیم که پای اعتقاداتمان هستیم.

او تصریح کرد: هر کسی که سر سفره اهل بیت(ع) بنشیند، به درستی مکتب حاج قاسم را درک می‌کند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار