استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه معاونان خود و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در میز خدمتی که امروز در محل مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برپا شد، پاسخگوی مطالبات مردم بودند.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مردمی بودن اصلی‌ترین راهبرد و سیاست دولت سیزدهم می‌باشد، گفت: این دولت برای شناسایی و رفع مشکلات در کنار مردم است.

وی با تاکید بر اینکه کار جهادی در تمامی حوزه‌ها در دستور کار دولت قرار دارد، افزود: دولتمردان به عنوان خدمتگزاران مردم، با تمام قوا و بدون درگیری با حواشی به امور استان رسیدگی می‌کنند.


بیشتر بخوانید


حیدری با بیان اینکه دولتمردان به دنبال خدمت‌رسانی هستند، اضافه کرد: اگرچه عمر مدیریت کوتاه است، اما با کار و تلاش جهادی می‌توان در این فرصت محدود اقدامات بزرگی انجام داد که مهمترین آن رفع مشکلات مردم و پاسخگویی مناسب به مطالبات آن‌ها است.

بررسی مطالبات ۲۰۰ نفر از مردم چهارمحال و بختیاری برای حصول نتیجه نهایی

شهاب قائدی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: برپایی میزخدمت و دیدار چهره به چهره مدیران با مردم از تاکیدات مدیریت ارشد چهارمحال و بختیاری و در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم است از همین رو طی هفته‌های اخیر این مهم در استان با جدیت بیشتری در حال پیگیری است.

وی افزود: تاکنون ۵۶ مدیر دستگاه اجرایی طی شش هفته اخیر در میز خدمت مردم در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد حاضر شدند و مطالبات و مشکلات مردم را از نزدیک و بدون واسطه پیگیری کردند و در دو هفته آینده نیز این برنامه همچنان تداوم دارد.

قائدی اضافه کرد: امروز جمعه ۹ دی ماه نیز استاندار چهارمحال و بختیاری، معاونان و تمامی مدیران ستادی استانداری، فرماندار شهرکرد و مدیرکل کمیته امداد و بهزیستی استان در میز خدمت حاضر شدند و پاسخگوی مردم بودند.

وی اظهار داشت: امروز درخواست و مطالبات حدود ۲۰۰ نفر از شهروندان بررسی و دستور رفع آن صادر شد به نحوی که هریک از مردم که سوال و یا مطالبه‌ای داشته باشند اسامی آن ها، کد ملی و شماره تماسشان گرفته می‌شود و پس از مدتی حل مشکل آن‌ها را پیگیری می‌کنیم تا به نتیجه برسد.

قائدی بیشترین مطالبات مردمی در میز خدمت استان را دریافت تسهیلات اعلام کرد و گفت: تمامی این مطالبات پاسخگویی شده و متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: نظیر این برنامه در شهرستان‌های استان نیز با حضور مسوولان و مدیران برگزار می‌شود و در این خصوص برنامه‌ریزی شده است.

در ادامه بیننده تصاویری از برگزاری این میز خدمت جهادی باشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار