تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری امروز با برپایی میز خدمت در مصلای امام خمینی (ره) محل برگزاری نماز جمعه شهرکرد پاسخگوی سوالات و مطالبات مردم استان شدند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در برپایی این میز خدمت در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، ۱۳ مدیر دستگاه اجرایی استان و تعدادی از مدیران‌کل استانداری حضور داشتند که به‌صورت چهره‌به‌چهره، مستقیم و بی‌واسطه پیگیر مطالبات و درخواست‌های مردم شدند.

شهاب قائدی ارتباط مستقیم با مردم را یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های دولت سیزدهم در سطح ملی، استانی و شهرستانی اعلام و تاکید کرد: به‌همین منظور میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان برای چهارمین هفته متوالی در نماز جمعه شهرکرد برگزار شد.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به حضور مدیران کل ۵۶ دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در میز‌های خدمت نماز‌های جمعه چهار هفته اخیر شهرکرد افزود: از هفته‌های آینده میز خدمت مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در نماز‌های جمعه شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

قائدی تصریح کرد: علاوه‌بر سفر‌های استانی و برپایی میز خدمت، حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار