۸۸ زندانی جرایم مالی نیازمند در قالب بیست و ششمین مرحله «پویش نذر هشتم» همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی از زندان‌های خراسان رضوی آزاد شدند.

جانفدا مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی گفت: در قالب طرح نذرهشتم، در روز هشتم هر ماه حداقل ۸ زندانی نیازمند با کمک خیران نمازگزار مساجد خراسان رضوی به نیت امام هشتم «امام رضا (ع)» از زندان‌های استان آزاد می‌شوند.

او افزود: در این مرحله شهرستان سبزوار میزبان و مجری اصلی این طرح بود که با مشارکت خیران و مراجع قضایی این شهرستان ۲۰ زندانی نیازمند آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی، با بیان اینکه در این مرحله با تدبیر رئیس کل دادگستری استان و با توجه به اینکه در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی قرار داریم، «پویش نذر هشتم» به صورت فراگیر و استانی برگزار شد، ادامه داد: در نتیجه مجموعا ۸۸ زندانی از زندان‌های استان آزاد شدند.

جانفدا بیان کرد: دربیست و ششمین مرحله «پویش نذرهشتم» ۳۸ نفر با رافت اسلامی و بهره گیری از ارفاقات قضایی و ۵۰ نفر نیز با پرداخت بدهی ۹ میلیارد ریالی توسط خیران نمازگزار و ستاد دیه استان از زندان‌ها آزاد شده و همزمان با سالروز حماسه ملی مردمی ۹ دی به آغوش خانواده خود بازگشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی وفایی
۱۸:۴۵ ۱۰ دی ۱۴۰۱
خداوند پدرومادر خیرین را بیامرزدکه دراین کار خیر شرکت کرده اند