امام جمعه موقت بیرجند گفت: باید واقعیات را بشناسیم و این موضوعات را برای جوانان و نوجوانان بیان کنیم.

حجت الاسلام رحیم آبادی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه های نماز جمعه امروز در مسجد جامع المهدی (عج) بیرجند گفت: باید حقایق را برای نوجوانان و جوانان به درستی بیان کنیم.

او با اشاره به اینکه عمل ما باید بجا باشد و واقعیت ها را ابتدا خود بشناسیم و به جوانان و نوجوانان بشناسانیم افزود: باید با جوانان ارتباطات دوستانه برقرار کنیم و برایشان از حقانیت و هرآنچه که در گذشته بوده روشن سازی کنیم. چرا که بسیاری از جوانان از این حقایق آگاهی ندارند.

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: ولی فقیه از جوانان و همه مردم نقش آفرینی می خواهد و این نقش آفرینی با عمل به فرامین الهی و ولایت پذیری امکان دارد. این چهل ساله که از انقلاب می گذرد شاهد افتخارات بزرگ و درخشان در نظام جمهوری اسلامی بوده ایم.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: پیشرفت های زیاد در زمینه پزشکی، مباحث ورزشی و دیگر موضوعات داریم که برای روشن شدن حقایق باید در همه جا به همدیگر و به خصوص به جوانان یادآوری کنیم.

او در ادامه گفت: هدایت و رهبری آگاهانه نسل جوان اگر با رعایت همه جوانب باشد و اگر نسل جوان خود را باور کند فردایی روشن و آینده سعادتمند خواهیم داشت.

در پایان نماز جمعه قطعنامه ۹ دی قرائت شد و نمازگزاران با سر دادن شعارهای مرگ بر آشوبگر، مرگ بر فتنه گر باری دیگر میثاق خود را با ولایت اعلام کردند.

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.