پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان در خط حمله مشکلاتی دارند و باید با خرید بازیکن بتوانند نقطه ضعف خود را برطرف کنند.

حسن خان محمدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: سرخپوشان ۲ بازی سنگین برابر تیم‌های استقلال و پیکان انجام دادند و همانطور که مشاهده کردیم آن‌ها در خط حمله مشکل دارند و دیایاته مصدوم است و لوکادیا هم به کشورش بازگشت. به نظرم خط حمله پرسپولیس باید تقویت شود.

او درباره اینکه جدایی لوکادیا در بازی پرسپولیس تاثیرگذار است، گفت: بله، به هر حال لوکادیا بازیکن باکیفیت خط حمله بود و حضورش در پرسپولیس می‌توانست  تاثیرگذار باشد و باید رفتن او را مدیریت کنند.

خان محمدی درباره بازی پرسپولیس برابر تیم گل گهر بیان کرد: سرخپوشان یک بازی سنگین در زمین گل گهر دارند و باید امتیازات این بازی را بگیرند. آن‌ها می‌توانند در فاز دفاعی خوب کار کنند و دل به تک موقعیت خود ببندند تا بتوانند ۳ امتیاز این بازی  را کسب کنند.

او درباره ارزیابی اش از تیم گل گهر گفت: این تیم بازیکنان باکیفتی دارد و از  مربی کارگشته‌ای به نام قلعه نویی  برخوردار است که سال‌ها در لیگ ایران مربیگری کرده است. با توجه به اینکه تیم گل گهر مهاجمان زهرداری دارد به همین علت این بازی  یکی از بهترین بازی‌های لیگ می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه مهدی عبدی و حامد پاکدل اعتماد به نفس خود را از دست دادند، گفت: به هر حال این ۲ بازیکن زیاد بازی نکردند و شرایط لازم را ندارند. البته عبدی در جام باشگاه‌های آسیا و دربی برای پرسپولیس گل زده است و می‌تواند کمک حال تیمش باشد، اما اکنون آمادگی لازم را ندارد.

خان محمدی درباره اینکه عیسی آل کثیر می‌تواند جای خالی لوکادیا را پر کند، گفت: لوکادیا یک سطح کلاسش بالاتر از آسیا بود و در باکس خیلی خوب بود و کسی نیست تا جای او را بگیرد و جایگزین خوبی برای این بازیکن باشد. البته آل کثیر هم بازیکن پرسپولیس بوده و می‌تواند به این تیم در امر گلزنی کمک کند. او مصدوم بوده و زمان می‌برد تا قابلیت خود را نشان بدهد.

او در پایان درباره مشکل گلزنی پرسپولیس بیان کرد: هرمربی در ابتدا باید ابزار لازم را داشته بشد تا بتواند تیم خود را به خوبی بپیند و تاکتیک مدنظر خود را اتخاذ کند. ابزار مهم است و پرسپولیس در خط حمله به مشکل خورده که امیدوارم با جذب بازیکن در نیم فصل این مشکل حل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار