سرمربی استقلال گفت: داور در بازی با گل گهر بی دلیل من را اخراج کرد و امیدوارم این خطا را تکرار نکند.

استقلال و مس رفسنجان فردا در دیداری حساس از هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی پوشان با حضور در هتل المپیک، در نشست خبری پیش از این بازی شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

ساپینتو در ابتدای این کنفرانس مطبوعاتی گفت: فردا ما با یک تیمی بازی داریم که در لیگ خوب ظاهر شده است. آن‌ها یک باخت داشته اند و بهترین خط دفاعی لیگ را به خود اختصاص داده اند و فقط چهار گل دریافت کرده اند. این یک هشدار خیلی بزرگ برای ماست، چون در بازی فردا کار ما خیلی سخت خواهد شد.

 هفته سختی بود، بازیکنان زیادی را نداریم

تعداد زیادی از بازیکنان را برای بازی فردا در اختیار نداریم. یک هفته بسیار سخت را سپری کردیم و حتی برای بازیکنان دیگر که تاکنون بازی نکرده اند، فرصت خوبی خواهد بود تا ارزش‌های خودشان را نشان دهند و ثابت کنند لایق داشتن یک فرصت هستند. البته که ما این سه امتیاز را لازم داریم. دوست داریم در صدر جدول به کارمان ادامه دهیم.

 حواسمان به بازی گل‌گهر و پرسپولیس نیز هست

روی بازی خودمان تمرکز داریم و حواسمان به بازی شنبه میان پرسپولیس و گل گهر نیز هست. باید کار خودمان را انجام دهیم و روی کارمان خودمان تمرکز کنیم و باید از این فرصت استفاده کنیم که کارمان را در صدر جدول ادامه دهیم. در طول این هفته، بازیکنان خیلی خوب کار کرده و پر انگیزه هستند و برای این بازی نیز آماده هستیم.

 امیدوارم داور، اشتباهات بازی با گل گهر را تکرار نکند

یک چیز خیلی مهم در رابطه با بازی فردا وجود دارد و آن به داور مسابقه مربوط می‌شود. او در بازی با گل گهر اشتباه خیلی فاحشی را انجام داد و بدون اینکه کاری انجام داده باشم، من را اخراج کرد. امیدوارم این کار را دوباره تکرار نکند و در این بازی اشتباه نکند. من واقعا لایق احترام هستم، چون به همه احترام می‌گذارم. اینگونه اتفاقات نباید تکرار شود. چیزی که باعث شد من سه بازی را از دست بدهم.

ما هم مانند دیگر تیم‌ها در وضعیت ۱۰۰ درصدی نیستیم

شروع بد در ۲ بازی قبل؟ من تمامی انتقادات سازنده را قبول می‌کنم و به آن احترام می‌گذارم. به نظر من تمامی بازی‌ها دشوارند. قبل از اینکه یک ماه و ۲۰ روز گذشته را شروع کنیم، گفته بودم که روی فرم هستیم و علاقه‌ای به توقف مسابقات نداریم. مدت زیادی گذشت، مصدومیت‌ها شروع شد و برای بازی فردا نیز چند بازیکن را در اختیار نداریم. حتی با وجود اینکه ما در ۱۰۰ درصد آمادگی خودمان قرار نداریم، اما فکر می‌کنم که دیگر تیم‌ها نیز اینگونه هستند. همه دارند خودشان را دوباره بازسازی می‌کنند. ولی نتایج خوب بوده است. با وجود اینکه حتی به آن بیشترین میزان توانایی خودمان نرسیده ایم، اما عملکرد خوب بوده است. فردا نیز فقط هدفمان کسب پیروزی است.

 زمین تمرین کمپ باعث شد نبود امکانات را فراموش کنیم

کمپ حجازی؟ زمین چمن خوب است، اما هنوز امکانات آنجا کامل نیست. حتی خود من اتاق، دوش، سرویس بهداشتی یا رختکن ندارم. ما بخش ریکاوری نداریم. چند مورد است که باید سریعا انجام شود. ولی با این وجود، زمین تمرین از کیفیت خیلی بالایی برخوردار است و این باعث شده مشکلات را فراموش کنیم. مهمترین قسمت این است که ما دنبال زمین خیلی خوبی بودیم که خوشبختانه این را در اختیار داریم. روز قبل از بازی با صنعت نفت نیز زمین تمرین نداشتیم. امیدوارم که این شرایط بهبود پیدا کند. واقعا من، کادرفنی و همکارانم از جان و دل مایه می‌گذاریم. صد البته با یک زمین تمرین خیلی خوب می‌توانیم خودمان را بهتر آماده کنیم و به کیفیت عالی برسیم.

برچسب ها: استقلال ، ساپینتو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۰۸ دی ۱۴۰۱
از امیدواری برای اشتباه داوری گفتی از بیت المالی که خرج این تیم شده چه طور چیزی میگی؟ از کیفیت بازی تیمت چه طور؟
آخرین اخبار