با تصمیم کادر فنی تیم ملی حضور تمام مدعیان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور (مرحله نخست چرخه انتخابی تیم ملی) الزامی است.

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی روز‌های ۲۸ تا ۳۰ دی ماه در سالن هفت‌تیر تهران برگزار خواهد شد و حضور همه مدعیان منهای کشتی گیرانی که مجوز دارند در این رقابت‌ها الزامی است.

بر اساس مصوبات چرخه انتخابی، مدال‌آوران رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان از حضور در مسابقات قهرمانی کشور معاف هستند و به این ترتیب رحمان عموزاد و کامران قاسم‌پور طلایی‌های مسابقات جهانی در دو وزن ۶۵ و ۹۲ کیلوگرم، رضا اطری، محمد نخودی و حسن یزدانی آزادکاران نقره‌ای اوزان ۶۱، ۷۹ و ۸۶ کیلوگرم رقابت‌های جهانی و یونس امامی به همراه امیرحسین زارع که صاحب مدال برنز وزن‌های ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم در پیکار‌های جهانی ۲۰۲۲ هستند مجوز دارند در مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی نگیرند.

امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم که مسابقات جهانی ۲۰۲۲ را به دلیل اضافه وزن از دست داد نیز همچون سایر مدال آوران از حضور در مسابقات کشوری معاف است.

همچنین با نظر کادر فنی علی سوادکوهی و امیرعلی آذرپیرا در وزن‌های ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم که عملکرد مطلوبی در مسابقات بین‌المللی به ویژه جام جهانی آمریکا داشتند هم از مرحله نخست انتخابی معاف هستند، اما سایر مدعیان باید در قهرمان کشوری کشتی بگیرند و غیبت آن‌ها در این مرحله به منزله حذف از چرخه سال ۲۰۲۳ خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار