نخستین رقابت رنکینگ دار سال ۲۰۲۳ با حضور کشتی گیران شاخص در زاگرب کرواسی برگزار خواهد شد.

رقابت‌های بین المللی کشتی کرواسی به عنوان نخستین مسابقه رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی اواسط بهمن ماه در زاگرب برگزار می‌شود و از آنجا که این رقابت‌ها ضمن ارفاق وزن ۲ کیلویی، اولین مرحله از گزینشی المپیک نیز محسوب می‌شود از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و به همین منظور نیز کادرفنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برنامه ویژه‌ای برای شرکت در این رقابت‌ها دارند.

بر همین اساس رضا اطری نایب قهرمان جهان در وزن ۶۱ کیلوگرم، یونس امامی دارنده دو مدال برنز جهان در وزن ۷۴ کیلوگرم، حسن یزدانی دارنده ۸ مدال رنگارنگ جهان و المپیک در وزن ۸۶ کیلوگرم و امیرحسین زارع نفر سوم المپیک و دارنده ۲ مدال طلا و برنز جهان، چهار کشتی گیر عنوان‌دار کشورمان هستند که در این تورنمنت به میدان خواهند رفت. ضمن اینکه کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در نظر دارد نفرات دیگری را نیز در این تورنمنت مورد ارزیابی قرار دهد.

همچنین با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، ۱۸ کشتی گیر راهی زاگرب خواهند شد که محمدعلی گرایی دارنده ۳ مدال برنز جهان در وزن ۷۷ کیلوگرم و علی اکبر یوسفی قهرمان سنگین وزن جهان، شاخص‌ترین چهره‌ها در بین نفرات اعزامی خواهند بود.

پویا دادمرز و محمد مهدی جواهری در وزن ۵۵ کیلوگرم، مهدی محسنی‌نژاد و امیررضا ده بزرگی در وزن ۶۰ کیلوگرم، ایمان محمدی و عارف محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم، دانیال سهرابی و رضا عباسی در وزن ۶۷ کیلوگرم، امیر عبدی و سجاد ایمن طلب در وزن ۷۲ کیلوگرم، پژمان پشتام و علیرضا مهمدی در وزن ۸۲ کیلوگرم، ناصر علیزاده و حمید بادکان در وزن ۸۷ کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم دیگر نفرات مورد نظر حسن رنگرز هستند که در تورنمنت کرواسی محک خواهند خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار