نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار به مناسبت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیام مشترک صادرکردند.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد
بسم الله الرحمن الرحیم
لَا یَحْمِلُ هَذَا الْعَلَمَ إِلَّا أَهْلُ الْبَصَرِ وَ الصَّبْرِ وَ الْعِلْمِ بِمَوَاضِعِ الْحَقِّ
این پرچم را جز افراد بینا، با استقامت و آگاه به موارد حق بر دوش نمى کشند.
فرازی از خطبه ۱۷۳ نهج البلاغه

یوم‌الله ٩ دی، یادآور بصیرت و ولایتمداری ملت ایران و حضور یکپارچه در میدان نبرد با فتنه‌ها و دسیسه‌های مستکبران و منافقان خارجی و داخلی و عوامل تفرقه و آشوب است.

تقارن این روز بزرگ با ایام شهادت علمدار بصیرت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور معنادار، عظیم و یکپارچه مردم ایران در تشییع پیکر این شهید عزیز و در ادامه تجدید میثاق ملت غیور ایران با شهدا و امام شهدا در مراسم تشییع پیکر پاک ۴۰۰ شهید گمنام در سراسر کشور در روز‌های اخیر، نشانگر زنده بودن انقلاب اسلامی و رشد روحیه بصیرت و ولایتمداری در جامعه است.

ملت ایران بالاخص مردم نجیب و عزیز سیستان و بلوچستان در گذر از تنگنا‌ها و چالش‌های متعدد از جمله اتفاقات اخیر و با یادآوری خصومت‌های پایان‌ناپذیر مستکبران و اذناب‌شان در طول حیات مبارک انقلاب اسلامی بالاخص در فتنه ٨٨ و با چنگ زدن به ریسمان الهی و حفظ وحدت، منویات بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (قدس‌الله نفسه الزکیه) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را نصب‌العین قرار خواهند داد.

مسئولان خدوم نظام اسلامی نیز با تلاش مضاعف و تکیه بر توان داخلی در مسیری که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم ترسیم نموده‌اند حرکت خواهند نمود و از این تنگنا‌ها عبور خواهند کرد، إن شاءالله.

اینجانبان ضمن پاسداشت یوم‌الله ۹ دی و سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حاج قاسم میرحسینی و با یادآوری رشادت‌های شهدای عزیز کشورمان، توفیق روزافزون ملت ایران بالاخص مردم عزیز سیستان‌وبلوچستان را در همه عرصه‌ها از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم.

مصطفی محامی
نماینده،ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان

محمد کرمی
استاندار سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار