مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) لرستان در رویداد ۲ روزه تخصصی گروه‌های جهادی و فعالان اجتماعی گفت: ۱۵۰ گروه جهادی همکار با این مجموعه حضور دارند.

مجید طائف مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) لرستان در رویداد ۲ روزه تخصصی گروه‌های جهادی و فعالان اجتماعی که به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان در حال برگزاری است، اظهار کرد: این رویداد ۲ روزه با رویکرد شبکه‌سازی و کار تشکیلاتی تحت عنوان گرای جهادی از صبح امروز پنج‌شنبه آغاز و تا عصر فردا ادامه خواهد داشت.

او بیان کرد: ۱۰۲۵ گروه جهادی و فعال اجتماعی با ستاد اجرایی استان همکاری دارند که نیمی از آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) لرستان از حضور ۱۵۰ گروه جهادی سراسر استان در این رویداد ۲ روزه خبر و ادامه داد: پس از اعلام فراخوان عمومی حدود ۲۰۰ گروه جهادی برای شرکت در این رویداد اعلام آمادگی کردند که در نهایت پس از پالایش و ارزیابی در مرحله نخست ۱۵۰ گروه انتخاب شدند.

طائف بیان داشت: هدف از این رویداد ۲ روزه، توانمندسازی گروه‌های جهادی و فعالان اجتماعی همکار با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است.

او با اشاره به حضور اساتید متخصص در کارگاه‌های آموزشی این رویداد، تصریح کرد: پس از اتمام دوره و ارزیابی عملکرد گروه‌ها، در آینده جلساتی برای انجام فعالیت‌های تخصصی با این منتخبان برگزار خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.