اصحاب رسانه استان قزوین می‌توانند آثار تولیدی خود را تا ۱۹ دی‌ماه به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای «مکتب حاج قاسم» ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه قزوین گفت: امسال در سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ سازمان بسیج رسانه استان قزوین در نظر دارد در راستای گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید سعید، آثار اهالی رسانه استان را در قالب‌های اعلام شده جمع‌آوری و داوری کرده و از آثار برتر تقدیر نماید.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه می‌توانند آثار تولیدی خود با محوریت مکتب سلیمانی را در قالب‌های گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست تا ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ به آدرس دبیرخانه ارسال کنند.

کشاورز خاطرنشان کرد: مکتب سلیمانی زیر شاخه‌ای مهم از جشنواره رسانه‌ای ابوذر است که با توجه به دهه مقاومت و سالگرد شهادت حاج قاسم به‌طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

متقاضیان شرکت در فراخوان می‌توانند آثار خود را همراه با اطلاعات لازم شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، نام رسانه، آدرس، نام اثر (تیتر) و قالب از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ ارسال نمایند و سوالات خود در ارتباط با جشنواره را از طریق تلفن دبیرخانه ۳۳۷۸۵۱۰۰-۰۲۸ پیگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار