فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری باند سارقان خانوادگی سه نفره سیم کابل با ۷۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم کابل مخابراتی در ابهر، بررسی و کشف سرقت‌ها و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر افزود: با بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها، سارقان که دو مرد و یک زن در پوشش خانواده بودند، شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان انتقال داده شدند.

وی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی به ۷۰ فقره سرقت در قالب خانوادگی اعتراف و از مخفیگاه آنان ۲۰۰ متر سیم کابل مخابراتی مسروقه کشف و سه دستگاه خودروی متعلق به سارقان را که از آن‌ها در امر سرقت استفاده می‌کردند توقیف شدند.

مهدیخانی ادامه داد: در بازرسی از خودرو‌های سارقان یک دستگاه قیچی آهن بر، سنگ فرز، دینام، مته شارژی، تبر، گاز انبر، دوربین مداربسته و دستگاه فیریوتراپی مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به حضور رئیس مخابرات شهرستان ابهر در پلیس آگاهی و تقدیر و تشکر وی از تلاش‌های چشمگیر پلیس در امر پیگیری و دستگیری سارقان، گفت: در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.