مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از برگزاری سومین جشنواره طب ایرانی در بهمن ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

سید علی درخشان با بیان اینکه طب ایرانی یک مکتب غنی طبی با ظرفیت‌های بالقوه در پیشگیری، درمان، آموزش، پژوهش، تولید، کارآفرینی و فناوری‌های دانش‌بنیان است گفت: از این رو دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت در راستای توسعه منطقی این مکتب طبی سومین جشنواره طب ایرانی را با شعار «طب ایرانی؛ مسیر پیشرفت و نوآوری علمی» به منظور شناسایی معرفی و حمایت از دانشمندان، پژوهشگران و فناوران برتر و همچنین ایجاد تعامل چند جانبه بین مراکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی در سطح ملی برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: در این دوره از جشنواره علمی با محور‌های آموزش، پژوهش، درمان، فناوری، بین الملل، پیشکسوت، بخش فرهنگ و هنر با محور‌های فیلم کوتاه و مستند، عکاسی، موشن گرافیک، پوستر و اینفوگرافیک، داستان کوتاه برای کودکان، خوشنویسی و بخش دانش آموزان با محور‌های داستان نویسی، نقاشی، اسباب بازی، بازی‌های رومیزی و بازی‌های رایانه‌ای فعال است.


بیشتر بخوانید


درخشان گفت: همچنین با توجه به اهمیت جوانی جمعیت و تاکیدات مقام معظم رهبری موضوع بخش ویژه این دوره از جشنواره جوانی جمعیت در نظر گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: آیین اختتامیه این رویداد در تاریخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار