سرپرست معاونت گردشگری استان اردبیل گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت‌های استان به کشور‌های عضو اکو است.

یحیی نجار قابل سرپرست معاونت گردشگری استان اردبیل با اشاره به برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در اردبیل گفت: هدف از انتخاب پایتخت گردشگری استفاده از ظرفیت‌های شهرهای توریستی کشورهای عضو اکو و توسعه گردشگری است و انتخاب اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری در سال ۲۰۲۳ در این راستا بوده است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می گوید: ویژه برنامه افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران همزمان با آغاز رویداد اردبیل ۲۰۲۳ توسط اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گفته او، نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه برگزار خواهد شد و افتتاحیه این نمایشگاه با توجه به حضور گسترده فعالان صنعت گردشگری و مسئولان ملی و بین‌المللی و همچنین همزمان با رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو فرصت مناسبی برای حضور موثر استان اردبیل است.

نجار قابل گفت: در این نمایشگاه استان اردبیل در سالن اختصاصی قابلیت‌های گردشگری استان، جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این سالن به نمایش گذاشته می‌شود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می گوید: با توجه به اینکه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت‌های استان به کشورهای عضو اکو است در جلسه با مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث‌ فرهنگی بر لزوم تخصیص سالن با متراژ بالا برای استان اردبیل تاکید کردیم تا زمینه‌ای برای برگزاری همایش‌های مختلف در حوزه جذب سرمایه‌گذار نیز فراهم شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.