معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، قابلیت‌های ۴ فصل گردشگری استان اردبیل معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل امروز در جلسه بررسی برنامه‌های استان اردبیل در نمایشگاه گردشگری تهران گفت: ۳۵۰ متر مربع فضا در این نمایشگاه در اختیار استان اردبیل قرار گرفته و در نظر داریم متمایز از سال گذشته قابلیت‌های استان در تمامی فصول را معرفی کنیم.

او افزود: از جمله معرفی جاذبه‌ها و امکانات استان در حوزه‌های گردشگری سلامت، گردشگری کشاورزی، گردشگری غذا، گردشگری زمستانی، طبیعت گردی، گردشگری آیینی و فرهنگی، گردشگری مذهبی، گردشگری عشایری، گردشگری تاریخی، گردشگری کودک و گردشگری کوهستانی معرفی می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با تاکید به اینکه شعار اردبیل ۱۴۰۰ بر قله گردشگری ایران، و اردبیل، ارزان‌ترین مقصد سفر در این نمایشگاه باردیگر طرح خواهد شد، گفت: همچنین لوگوی اردبیل ۲۰۲۳، پایخت گردشگری کشور‌های عضو اکو نیز رونمایی خواهد شد.

فرشی افزود: در این نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری به صورت گسترده معرفی می‌شود و در عین حال تنوع و زیبایی صنایع دستی تولیدی استان در ۵ رشته نیز به نمایش درخواهد آمد.

او به پیش بینی تخفیف ویژه تاسیاست گردشگری اشاره کرد و گفت: همچنین قابلیت‌ها و تولیدات استان در بخش گردشگری الکترونیک نیز به صورت گسترده معرفی خواهد شد.

فرشی همچنین به معرفی تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری، جامعه هتل‌ها و مراکز اقامتی، انجمن سلامت، تندرستی و آبدرمانی‌ها، بوم گردی، پذیرایی بین راهی و راهنمایان گردشگری استان در این نمایشگاه اشاره کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.