به مناسبت حماسه ۹ دی

برگزاری ۱۲ هزار برنامه در خراسان جنوبی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری ۱۲ هزار برنامه به مناسبت حماسه ۹ دی خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی صبح چهارشنبه در نشست خبری گفت : به مناسبت دهه بصیرت ۱۰۰ عنوان برنامه با ۱۲ هزار ریز برنامه در استان برگزار می‌شود.

مشرفی بیان کرد: سه هزار جلسه تبیینی تا پایان دهه بصیرت در مساجد، مدارس و دانشگاه‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود تا به سوالات و شبهات جوانان پاسخ داده شود

حجت‌الاسلام مشرفی گفت: اگر بدخواهان و دشمنان در فضای رسانه‌ای غلبه پیدا کنند جامعه‌ای را به سمت بی خبری و گمراهی سوق می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت یادآوری ایام الله بر اساس آیات قرآن کریم، بیان کرد: ایام الله به روز‌هایی گفته می‌شود که اتفاقات بزرگی در راستای دین و ارزش‌های الهی رقم خورده است.

مشرفی با تأکید بر اینکه روز ۹ دی، روز بصیرت و میثاق عاشورایی امت با ولایت یک ایام الله در تاریخ انقلاب اسلامی است. ادامه‌داد: در سال ۸۸ معاندان فتنه‌ای به راه انداختند و کام مردم را بعد از یک انتخابات شیرین، تلخ کردند.

اتفاقات سال ۸۸ تجربه‌ای برای امروز و فردا

وی گفت: دشمن تصور می‌کرد با فتنه ۸۸ اصل نظام را با چالش‌های جدی رو به رو خواهد، ولی مردم در قیام ۹ دی حمایت خود را از انقلاب و نظام اسلامی و باور‌های دینی نشان دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: یادآوری حوادث سال ۸۸ و قیام ۹ دی تجربه بسیار خوبی برای امروز و آینده ما است.

مشرفی اظهار کرد: اگر در سال ۸۸ رمز فتنه در انتخابات بود، سال جاری کلید رمز اغتشاشات و ناآرامی‌های در کشور فوت یک دختر جوان بود.

وی با اشاره به تشییع شهدای گمنام در روز‌های اخیر ادامه داد: کاروان شهدا به هر شهر و منطقه‌ای که وارد می‌شد فضای آنجا را آکنده از معنویت می‌کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در روز‌های آینده هم مناسبت‌هایی، چون سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی را داریم که فرصتی برای تجدید عهد با شهدا است.

مشرفی بیان کرد: سخنران محوری مراسم ۹ دی در بیرجند آیت الله احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری است که در ۸ دی در حسینیه جماران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تبیین نقش مقام معظم رهبری در خنثی سازی طرح و نقشه‌های دشمن از اهداف مراسم بزرگداشت ۹ دی است.

مشرفی با بیان اینکه تبیین عمق مردمی بودن انقلاب و شناساندن توطئه‌های دشمن به جوانان از دیگر اهداف برنامه‌های دهه بصیرت و ولایت است، گفت: باید از فرصت‌ها برای تبیین فتنه‌های احتمالی پیش رو استفاده کنیم و در این راستا از ظرفیت رسانه و فضای مجازی بهره بگیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.